Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing habo pung yesterday

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:38

zaitham igen

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:39

o igennnnn

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:40

bandana mannnn

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:41

skajtaren..

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:41

vem kan det vara om itne huber

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:42

………..

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:43

mm så fick man testa en venom också..

• skanepaul

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:47

Och??

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:48

ja testad och klar en venom 19kvm.. och kommentarerna blir. en av de segaste kitesen jag testat.. trots världens störta o tyskaste bom.. samma lösning på säkerhetssystem som globerider 03… inte mycket till häng.. mycket bomtryck. . ja vad ska man säga.. hade gått bättre att åka med min eh 15 i den svaga vinden borde itne en foil på 19kvm vara bättre då???.. hmm måste faktiskt säga att kiten var långt under förväntingaran jag trodde allt snack om att den va bra faktiskt betydde ngt men nä.. o ni som bara kört foil testa en tubkite för fan.. kanske bättre o köra i emr vind men i mer vind hade jag fan så mycket hellre kört en 13kvm tub istälelt för en 19 venom.. hhmmmm.. nä grabbar..

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:50

……..

• luuddee

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:51

ja TR var på plats o tog lite bilder också–

• skanepaul

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:54

Helvete vilken bom!!

• sidpiraya

Medlem
    9 september, 2005 vid 10:57

LOL

• jacko

Medlem
    9 september, 2005 vid 11:26

Svar till:

ja testad och klar en venom 19kvm.. och kommentarerna blir. en av de segaste kitesen jag testat.. trots världens störta o tyskaste bom.. samma lösning på säkerhetssystem som globerider 03… inte mycket till häng.. mycket bomtryck. . ja vad ska man säga.. hade gått bättre att åka med min eh 15 i den svaga vinden borde itne en foil på 19kvm vara bättre då???.. hmm måste faktiskt säga att kiten var långt under förväntingaran jag trodde allt snack om att den va bra faktiskt betydde ngt men nä.. o ni som bara kört foil testa en tubkite för fan.. kanske bättre o köra i emr vind men i mer vind hade jag fan så mycket hellre kört en 13kvm tub istälelt för en 19 venom.. hhmmmm.. nä grabbar..

[/ QUOTE ]

alltså din horisont e sjukt jävla sne, du kan ändra det i PS… maila mig ett privat mess om du har frågor om hur…

MAY THE WINDS BE WITH YOU! laugh.gif

• klmahaha

Medlem
    9 september, 2005 vid 11:27

Tycker du ser ut som en född Venomkitare.. Jo, 19 Venom är trög som snatan och bomtrycket är högt frown.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA