Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Söndag

• gogga

Medlem
    9 april, 2006 vid 13:57

vi körde med träningskiten på näset, blåste rätt bra helt enkelt

• stellan

Medlem
    9 april, 2006 vid 14:39

Jepp – mongo. Dom stänge tom Bron nu…

• lewold

Medlem
    9 april, 2006 vid 14:51

mm.. Bra tryck i 7:an idag…

• tomw

Medlem
    9 april, 2006 vid 17:05

Fick 15 min idag innan helvetet brakade loss. Lars M var ute och drog i safetyn, bra att det funkande. Det var runt 20-25ms.

Kul att se alla er igen.

Va kallt det var efteråt, fingrarna och hälarna var frusen, fick ta en varm bad hemma.

Hoppas på Påsk!!

TW

• lars_m

Medlem
    9 april, 2006 vid 17:36

hehe, det var godt idag efter helvedet sluttede, kørte med 9’an med godt tryk.
    Godt med et varmt bad efter.

• sidpiraya

Medlem
    9 april, 2006 vid 18:40

bara en som fick dra safty? brukar vara si så där 5-6 stycken en dag som i dag + minst en kite i skogen, och ofta nån som flyger övber i dammen .

helt enkelt brukar dagar som i dag vara de bästa att sitta och dricka kaffe och beta på vad som ska hända härnäst

• lina

Medlem
    9 april, 2006 vid 18:56

rasmus och jag drog ut med ett par killar till typ en timme efter det helt sjuka ovädret (ett svart moln med mkt vind)
    men ok, det var inte kanonvindar, men gott tryck i 10.an helt klart.
    så var premiären avklarad!

• kitefredrik

Medlem
    9 april, 2006 vid 20:06

Ähh det var kanon med 12:an idag. Det ska ju va litta draug!

Nej men allvarligt det var en nasty jäkla stormfront som drog förbi idag så tur/rutin det gick bra.

Kitare – Habo: 1-0

• patrikol

Medlem
    9 april, 2006 vid 22:15
    lina wrote:
    rasmus och jag drog ut med ett par killar till typ en timme efter det helt sjuka ovädret (ett svart moln med mkt vind)
    men ok, det var inte kanonvindar, men gott tryck i 10.an helt klart.
    så var premiären avklarad!

Jag och Henke kom precis 15 min innan snöstormen!

Bilden är tagen exakt 15 min innan snöstormen med vindstyrka kring 20 m/s

Så ser det så här ut när ni kommer fram rigga inte!

• pjoter

Medlem
    9 april, 2006 vid 23:07

gott att det gick bra iaf! hade vart en riktigt trist början på säsongen om nån skadat sig.

Men såg de så mörkt ut så borde ni ju vart förvarnade iaf. inte som det kom från en klar fin himmel.

känns som man gjorde rätt beslut att städa idag istället, va ju sådär gott väder även om de stabiliserade sig lite sen.

• tomw

Medlem
    13 april, 2006 vid 12:38

Jag vill ut nu. Vinden är SV och ska minska lite. Klarar bara 15min ute ändå. Är någon med och vill vara kiteslave eller deltar i galenskapet?

TW

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo Söndag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.