Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo tidigt imorgon
-
Klagan gick av med 4.7, var på plats mellan 6 och 8! 😉
Vinden vred från sydost till syd och efter det blev det lite sunkigt…
Möjligtvis har det blivit bra igen.. ?!
Nu är men lite schleden här på jobb va! 😉
-
Kämpinge var också fint i gryningen, men vid åtta tiden fuckade det ur när vinden vred. Hyffsade småvågor. Vidrigt mycket sjögräs.
-
bananen;405538 wrote:Habo kommer att suga hela dagen!
Vad var det jag sade :p
-
-
Nytt försök imorgon? Det ser ut som det ska bli lite vettigare vind riktning för Habo, dvs SV. Hoppas kunna sticka ut och ta ett lunch surf.
-
Snart slutar det regna enl sattelitbilder och hoppas på vridande vind på 5-10. Stora grejor får det bli. Ni har väl 7.5:a? … Nähä inte det … jaja se segelsnurrare 😉
Hoppas på lite surf om allt vill sig väl…
-
klockan 9-11 blåste de inte ett skit. men sen blåste de upp o vindriktningen blev ssv, ungefär 10m/s:D
-
Körde, eller försökte köra, i Kämpinge ett par timmar vid lunchtid igår. Vinden hade nu vridit upp till SV rak onshore och det var svårt att ta sig ut förbi bryten. Mest på grund av regnet och ultra byiga förhållanden, växlade från vindstilla till 5,3 i fem minuters intervaller ett par timmar. Som någon nämnde var det extremt med sjögräs, inne vid vattenskidsklubben som att vada runt i havregrynsgröt. Avslutade med att dra benet i mastfoten och stuka en tå som nu är blå och fin.
klart sämsta surf session 2007 för min del….
-
Klint;405932 wrote:klart sämsta surf session 2007 för min del….
Jag trampade visst igenom däcket igår, vilket jag inte märkte förrän jag kom hem, så jag säger som du
-
@Klint 405932 wrote:
klart sämsta surf session 2007 för min del….
äsch säg inte så 🙂 den har ju inte börjat än! Förra året var ju hösten/vintern det bästa jag varit med om. Bara och hoppas det blir likadant i år!
Logga in för att svara.