Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo tidigt på måndag
-
yes, ser bra ut. jag kommer ut så fort jag får bilen – runt 10
-
fean. det e sånna hära dagar man önskar att man inte plugga!
-
Jag tror att du menar att det är sådana här dagar man önskade att man pluggade istället för att jobba?
-
om det är vind och så så kanske jag o chrille kommer ut vid 16.30-tiden.
Var ute en vända nyss, men det var lite klent med vind -
var där precis, helt tomt på folk, ingen vind och en kolsvart horisont. Var det någon som fick åkt något? Hör av er om ni drar ut senare idag.
-
AKA_KALLE wrote:var där precis, helt tomt på folk, ingen vind och en kolsvart horisont. Var det någon som fick åkt något? Hör av er om ni drar ut senare idag.
haha, jo vi badade nog, men jag körde lite pensionärskörning också. Kunde iaf hålla höjd och göra ett par trick
-
JohanW wrote:då behöver man inte duscha idag heller =P
haha, du har hittat nåt positivt med att förnedringssurfa. 🙂
men de ser ju faktiskt ut som eftermiddagen ska bli go. verkar va ett helt område påväg in snart.. hoppas det inte bara innehåller regn.
-
pjoter wrote:men de ser ju faktiskt ut som eftermiddagen ska bli go. verkar va ett helt område påväg in snart.. hoppas det inte bara innehåller regn.
känns jävligt regnigt just nu.. tror att jag hoppar över
-
lär va grymt nu! va lite sugen på att åka å ringde lbws..
medel 10 range 4-14. tror jag står över ett tag, liiite byigt kanske. -
pjoter wrote:lär va grymt nu! va lite sugen på att åka å ringde lbws..
medel 10 range 4-14. tror jag står över ett tag, liiite byigt kanske.Hej Pjoter, hvilket tlf.nr. kan man ringe ind og få vindstatistik? Kiggede ind på lbwc-hjemmesiden, men fandt ikke rigtigt noget…
-
Lars_M wrote:pjoter wrote:lär va grymt nu! va lite sugen på att åka å ringde lbws..
medel 10 range 4-14. tror jag står över ett tag, liiite byigt kanske.Hej Pjoter, hvilket tlf.nr. kan man ringe ind og få vindstatistik? Kiggede ind på lbwc-hjemmesiden, men fandt ikke rigtigt noget…
Ring 040-410693
Logga in för att svara.