Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo torsdag???

• Habo torsdag???

Publicerad av annas på 20 december, 2005 vid 11:27

E ngn på? det ska vara najs wind och typ 5 grader, velly najs för att vara december. Jag tänkte nog dra dit på förmiddan eller typ senast lunch i så fall.

lars_m svarade 19 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • huber

Medlem
    20 december, 2005 vid 17:27

är nog på om det inte är för kasst väder

• matthias

Medlem
    20 december, 2005 vid 19:23

fan jag kanske vågar mig ut, men bara om alla kör i shorts, allt annat e ju fegt!

• annas

Medlem
    20 december, 2005 vid 19:59

gött, men sorry matthias, jag hoppar över shortsbiten. Sist det var 5 grader så hade jag underställ, termobyxor, vanlig tröja, luvtröja, torrdräkt, handskar, huva skor o strumpor och jag frös ändå om fingrarna…. men det e ju klart, du e ju man och har hår på bröstet…?? 😀

• matthias

Medlem
    20 december, 2005 vid 20:27

jag har så mycket hår på bröstet att jag nog fan ska ta å sticka en kofta till dig av de, då fryser du garanterat inte!

• fifi

Medlem
    20 december, 2005 vid 20:30

Jag kommer Anna! Vi snackar om det på onsdag så får vi se hur tidigt det blir med tankte på vad vi gör kvällen innan:)

• lars_m

Medlem
    21 december, 2005 vid 13:59

Kommer også, tager nok ud fra Lomma hvis der er vind

• dmp

Medlem
    21 december, 2005 vid 14:44

*burr*

//Jake

• kamikazekiteren

Medlem
    21 december, 2005 vid 20:59
    AnnaS wrote:
    gött, men sorry matthias, jag hoppar över shortsbiten. Sist det var 5 grader så hade jag underställ, termobyxor, vanlig tröja, luvtröja, torrdräkt, handskar, huva skor o strumpor och jag frös ändå om fingrarna…. men det e ju klart, du e ju man och har hår på bröstet…?? 😀
    Ingen bh och truse ?
  • annas

Medlem
    22 december, 2005 vid 08:54

japp, ser ju finfint ut, sol och 8 m/s. Väntar till lunch – kommer ut vid 12-tiden är nog som varmast då. Kommer ni andra?

• annas

Medlem
    22 december, 2005 vid 10:19

kom igen nu då, har ni bangat ur?

• liljedahl

Medlem
    22 december, 2005 vid 10:23

Går in i dimman med jullunch, öl och snaps om en halvtimme med firman. Annars hade jag mer än gärna tagit en sväng i Habo. God Jul.

• annas

Medlem
    22 december, 2005 vid 10:55

okidoki, jag åker nu

• fifi

Medlem
    22 december, 2005 vid 16:18

för er som bangade så hade vi i alla fall en go dag med bra tryck i våra 9:or, till och med solen tittade fram!

• luuddee

Medlem
    22 december, 2005 vid 21:05

tur att jag e så förkyld så att jag inte kunnat åka så ja missade inget då.. vill till varmare breddgrader nu..

• lars_m

Medlem
    22 december, 2005 vid 21:36
    Fifi wrote:
    för er som bangade så hade vi i alla fall en go dag med bra tryck i våra 9:or, till och med solen tittade fram!

Jep, det var en god dag 🙂

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habo torsdag???

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.