Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Habo torsdag???
-
Habo torsdag???
Publicerad av annas på 20 december, 2005 vid 11:27E ngn på? det ska vara najs wind och typ 5 grader, velly najs för att vara december. Jag tänkte nog dra dit på förmiddan eller typ senast lunch i så fall.
lars_m svarade 19 år, 4 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
fan jag kanske vågar mig ut, men bara om alla kör i shorts, allt annat e ju fegt!
-
gött, men sorry matthias, jag hoppar över shortsbiten. Sist det var 5 grader så hade jag underställ, termobyxor, vanlig tröja, luvtröja, torrdräkt, handskar, huva skor o strumpor och jag frös ändå om fingrarna…. men det e ju klart, du e ju man och har hår på bröstet…?? 😀
-
jag har så mycket hår på bröstet att jag nog fan ska ta å sticka en kofta till dig av de, då fryser du garanterat inte!
-
Jag kommer Anna! Vi snackar om det på onsdag så får vi se hur tidigt det blir med tankte på vad vi gör kvällen innan:)
-
AnnaS wrote:gött, men sorry matthias, jag hoppar över shortsbiten. Sist det var 5 grader så hade jag underställ, termobyxor, vanlig tröja, luvtröja, torrdräkt, handskar, huva skor o strumpor och jag frös ändå om fingrarna…. men det e ju klart, du e ju man och har hår på bröstet…?? 😀
Ingen bh och truse ? -
japp, ser ju finfint ut, sol och 8 m/s. Väntar till lunch – kommer ut vid 12-tiden är nog som varmast då. Kommer ni andra?
-
Går in i dimman med jullunch, öl och snaps om en halvtimme med firman. Annars hade jag mer än gärna tagit en sväng i Habo. God Jul.
-
för er som bangade så hade vi i alla fall en go dag med bra tryck i våra 9:or, till och med solen tittade fram!
-
tur att jag e så förkyld så att jag inte kunnat åka så ja missade inget då.. vill till varmare breddgrader nu..
-
Fifi wrote:för er som bangade så hade vi i alla fall en go dag med bra tryck i våra 9:or, till och med solen tittade fram!
Jep, det var en god dag 🙂
Logga in för att svara.