Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo torsdag?
-
habo torsdag?
Publicerad av ohlen på 11 september, 2008 vid 14:16ska någon till habo idag/kväll. ska blåsa upp fram mot kvällen..
wibban svarade 16 år, 7 månader sedan 5 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
ja visst ska de blåsa upp men inte så man kan köra habo.. skulle va parkvägen nu isåfall..
-
JohanW;498925 wrote:Ljunghusen.. (skanör/falsterbo)
ahhh. var tror du det blir bäst att kita imorgon? är nybörjare så vet inte så många ställen.
-
Lundåkar (landskrona) är precis som habo lika grunt och platt och fungerar på ostligt.. annars funkar parkvägen bra inte platt dock.. tänk på tt de kommer nog bli rätt mycket vind i mrogn så gör inget dumt!!
-
JohanW;498972 wrote:Lundåkar (landskrona) är precis som habo lika grunt och platt och fungerar på ostligt.. annars funkar parkvägen bra inte platt dock.. tänk på tt de kommer nog bli rätt mycket vind i mrogn så gör inget dumt!!
Tog min kurs där men köpt eget för 1 månad sen lite mindre kanske. Så har precis börjat åka ordentligt. Blir det många där imorron? Gillar inte när det är för jävla trångt eftersom jag inte är så jävla bra än. Tror du det blir förstort med en 12 va det ser ut att blåsa i lundåkra enligt prognoserna?
-
filli, its sweet you ask man. Someone give this dude a reply!…
I would go up and see what everyone else is riding….
-
skotten;499080 wrote:filli, its sweet you ask man. Someone give this dude a reply!…
I would go up and see what everyone else is riding….
thanks skotten. Yeah i will do that and i don’t know if im going to lundåkra or habo. My friend wants to habo and i want to lundåkra what do u think is best for today?
-
Du bör åka till Lundåkra tycker jag.
Men gå sedan så långt upp mot vinden som du orkar så blir det inte så många som åker där. De flesta åker utanför launchplatsen.
Man kan gå riktigt långt upp om man vill för det är grunt hela vägen upp till JP.
Där kan du träna i lugn och ro och då behöver du inte heller vara orolig för att driva iväg ut på djupt vatten mot hamnen.
Logga in för att svara.