Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing habo,habo!!!!!

• suecocabron

Medlem
    7 november, 2006 vid 19:42

Grymt drag i 5.0:an, hehe, liten underdrift kanske, men vad gör man när man inte har nåt mindre!! Stannar hemma?? Knappast!
    Vad körde ni andra med? 4? 3,5 hade säkert fungerat super!!

Har nog inte åkt så snabbt någonsin, trots att jag försökte släppa ut för fullt!

• wind-lover

Medlem
    7 november, 2006 vid 19:45

själv så körde jag med 3.7 och jag kände mig överriggad hela tiden,,men det var kanon…:laugh:
    synd att det blev mörkt så snabbt..blää..

• suecocabron

Medlem
    7 november, 2006 vid 19:47

..så vem kommer ut imorgon igen? Jag drar från jobbet vid 2!
    Har gått upp sinnessjukt tidigt idag för att dra in lite extra timmar på jobbet så man kan dra ut!!

• alex_

Medlem
    7 november, 2006 vid 20:16

synd att jag inte var där med mitt 5.6.. 🙂

• kinetic

Medlem
    7 november, 2006 vid 20:41

Tror ni Habo kommer leverera i helgen?Tänkte ta min säsongsavslutning då…

• alexasu

Medlem
    7 november, 2006 vid 22:00
    kinetic wrote:
    Tror ni Habo kommer leverera i helgen?
    enligt smhi borde det väl bli surf i alla fal nån av dagarna, men sen har dom ju haft fel förr och vinden har en tendens att inte infinna sig när man är ledig på helgen. om jag inte får komma ut nu i veckan blir jag deprimerad på riktigt.
    tur att man har lite suicid hardcore man kan isolera sig med så länge.
  • wind-lover

Medlem
    8 november, 2006 vid 09:25

jag tycker att det ser rätt bra ut med vind till helgen,det kan nog bli bra!!!
    man kan ju alltid surfa med skidglasögon i värstafall om det skulle snöa:santa:

• alex_

Medlem
    8 november, 2006 vid 09:28

går inte du i skolan flicka lilla 😛 ta ett cyklop iställt, såslipper du få vatten i näsan om du trillar i =)

• alex_

Medlem
    8 november, 2006 vid 13:28

förresten, det är ingen, bosatt i malmö/limhamn, som ska till habo i helgen och känner att de vill skjutsa mig från malmö? sugen som fan på att åka dit igen 😀

• el_duderino

Medlem
    8 november, 2006 vid 13:50

Tror habo funkar nu! Va nere och kollade för några timmar sen, då var det på gränsen.. ska nog dit nu!!!

• Oregistrerad

Gäst
    8 november, 2006 vid 15:22
    Alex_ wrote:
    går inte du i skolan flicka lilla 😛 =)
    skolan kan man skippa upp till 20% utan att man blir av med ”lönen”. men jobbet… jobbet…
  • wind-lover

Medlem
    8 november, 2006 vid 16:10

det kan man inte alls:frown:
    skippar man det för en dag så e lärarna sura för resten av ens skolår sådeså
    blää jag hatar det,,,,,,man ska surfa istället:laugh:

• alex_

Medlem
    8 november, 2006 vid 19:58
    Oregistrerad wrote:
    Alex_ wrote:
    går inte du i skolan flicka lilla 😛 =)
    skolan kan man skippa upp till 20% utan att man blir av med ”lönen”. men jobbet… jobbet…
    jag vet, de borde börja undra iom att man är ”sjuk” varenda blåsig dag och lever på 19.6.%…
  • alex_

Medlem
    8 november, 2006 vid 19:58

förresten, var det ingen som skulle dit från malmö i helgen?

• el_duderino

Medlem
    8 november, 2006 vid 20:04

Kan berätta att det gick av idag mellan 15:30 och 16:30 med fullt tryck i 5.3an! Synd det inte var så många där!

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA