Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › habo,habo!!!!!
-
habo,habo!!!!!
Publicerad av wind-lover på 7 november, 2006 vid 19:28haaalooo!!!!
alla som var ute igår i habo och surfade,,visst va det grymt???
inte du mattias:tongue:
alex_ svarade 18 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
Grymt drag i 5.0:an, hehe, liten underdrift kanske, men vad gör man när man inte har nåt mindre!! Stannar hemma?? Knappast!
Vad körde ni andra med? 4? 3,5 hade säkert fungerat super!!Har nog inte åkt så snabbt någonsin, trots att jag försökte släppa ut för fullt!
-
själv så körde jag med 3.7 och jag kände mig överriggad hela tiden,,men det var kanon…:laugh:
synd att det blev mörkt så snabbt..blää.. -
..så vem kommer ut imorgon igen? Jag drar från jobbet vid 2!
Har gått upp sinnessjukt tidigt idag för att dra in lite extra timmar på jobbet så man kan dra ut!! -
Tror ni Habo kommer leverera i helgen?Tänkte ta min säsongsavslutning då…
-
kinetic wrote:Tror ni Habo kommer leverera i helgen?
enligt smhi borde det väl bli surf i alla fal nån av dagarna, men sen har dom ju haft fel förr och vinden har en tendens att inte infinna sig när man är ledig på helgen. om jag inte får komma ut nu i veckan blir jag deprimerad på riktigt.
tur att man har lite suicid hardcore man kan isolera sig med så länge. -
jag tycker att det ser rätt bra ut med vind till helgen,det kan nog bli bra!!!
man kan ju alltid surfa med skidglasögon i värstafall om det skulle snöa:santa: -
går inte du i skolan flicka lilla
ta ett cyklop iställt, såslipper du få vatten i näsan om du trillar i =)
-
förresten, det är ingen, bosatt i malmö/limhamn, som ska till habo i helgen och känner att de vill skjutsa mig från malmö? sugen som fan på att åka dit igen
-
Tror habo funkar nu! Va nere och kollade för några timmar sen, då var det på gränsen.. ska nog dit nu!!!
-
Oregistrerad
Gäst8 november, 2006 vid 15:22Alex_ wrote:går inte du i skolan flicka lilla=)
skolan kan man skippa upp till 20% utan att man blir av med ”lönen”. men jobbet… jobbet… -
det kan man inte alls:frown:
skippar man det för en dag så e lärarna sura för resten av ens skolår sådeså
blää jag hatar det,,,,,,man ska surfa istället:laugh: -
Oregistrerad wrote:Alex_ wrote:går inte du i skolan flicka lilla
=)
skolan kan man skippa upp till 20% utan att man blir av med ”lönen”. men jobbet… jobbet…
jag vet, de borde börja undra iom att man är ”sjuk” varenda blåsig dag och lever på 19.6.%… -
förresten, var det ingen som skulle dit från malmö i helgen?
-
Kan berätta att det gick av idag mellan 15:30 och 16:30 med fullt tryck i 5.3an! Synd det inte var så många där!
Logga in för att svara.