Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo/Höllviken på Fredag!
-
Habo/Höllviken på Fredag!
Publicerad av naish på 20 februari, 2008 vid 11:05Yoooo!
Ser ju riktigt bra ut för Habo eller Höllviken på fredag. Vem gör mig sällskap? Linea känns redan som man kan räkna med. Bananasplit kommer du?
bananen svarade 16 år, 9 månader sedan 12 Medlemmar · 51 Svar -
51 Svar
-
Bananasplit? Jag känner mig mer som en GB-sandwich som legat för länge i solen… Faktum är att jag är rätt däckad. Har haft racer-bajs i natt och är inte ens på jobbet.
Men fredagen ser ju ut att bli fin… Vem vet, kanske man är återställd då? Nu belv jag sugen.
Rätt otroligt att det nästan alltid blåser på helgerna? Vad har man gjort för att förtjäna det?
-
Jag ät lätt på. frågan är bara om de blir höllviken lr habo?
-
Ha! Du också Jonas. Har själv åkt på en riktig maginfluensa med feber och hela köret. Kan det ha varit något i vattnet i Habo i Söndags:)
-
@Naish 445941 wrote:
Yoooo!
Ser ju riktigt bra ut för Habo eller Höllviken på fredag. Vem gör mig sällskap? Linea känns redan som man kan räkna med. Bananasplit kommer du?
Fan ta dig och alla andra som kan surfa!
-
Oregistrerad
Gäst20 februari, 2008 vid 20:13Whats up Duderino? Inget brutet eller? Jag planerar för en sunkig lördag i skanör, kan bli SUPEREXTREM.
orkar inte logga in/kitetönten -
@Oregistrerad 446040 wrote:
Whats up Duderino? Inget brutet eller? Jag planerar för en sunkig lördag i skanör, kan bli SUPEREXTREM.
orkar inte logga in/kitetöntenhahaha, superextrem ja, das ist sehr gut!
Nä, inget brutet men massa led(eller nått?)problem i fötterna.. Ont som fan, haft i 6 månader…. 🙁
-
@Naish 445941 wrote:
Yoooo!
Yooo phillee räkna me meej jao!…
Får förmodligen skjuts av Linus till höllviken, annars blirre habooue
🙂 -
Gött!!! Höllviken kommer gå av imorgon alltså. Ser riktigt grymt ut..
-
Shit-pommes frittes! Kolla prognosen. Jag blev nog frisk i magen i samma ögonblick som jag såg den. Satan i gatan. Jag tror det är dax för…
… 3.6 i Skanör!
Okej, ta er nu i kragen och strunta i Höllviken (= pull-viken). Det ser ut att bli precis rätt vinkel!
Jag vill se en hel rad med våg-krigare på stranden. Kan det finnas något bättre sätt att avsluta veckan? After-work i vågorna? Bra temperatur oxå.
-
SLuta nu bananen.. Vi kör freestyle! Det ska jag göra iaf!!! Du kan inte komma ut i eftermiddag? Verkar som det blåser.
-
Naish;446122 wrote:Vi kör freestyle!
Jag tycker att freestyle alltid kommer att vara lite töntigt. “Dover-Calais”, “Fantasi” etc.
Nä, lägg av med den skiten och kom över på den mörka sidan.:grin:
-
Tja!
Vill bara korrigera Linnea… Vi ska till Skanör! Inte Höllviken 😉
Bananananananana….Måste bara hålla med dig… Fristajl vs Waves HAHAHAHA Klart som korvspad vilket som vinner…
We´ll be there…. LITA PÅ DET! Tar med videokameran…
Har tenta till 12.15 men vet inte om jag sitter så länge 😛
Hörs sen!!
Linus -
Vafan, jag kan inte låta bli!
Räkna med mig i Skanör om proggen ser bra ut!
-
Oregistrerad
Gäst21 februari, 2008 vid 18:31Hmmmm. Dags för årspremiär för vsurf imorgon em kanske…Var ett tag sen sist….Fler som e sugna på sunkig skanör på lördag, pallar nog inte köra (kite) själv?
/kitetönt -
Hmm… åt mig gissa att oregistrerad är den evigt “positive” yngre brodern Wall…
Trodde du sålt surfprylarna 😉
Linus
Logga in för att svara.