Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Habo/Höllviken på Fredag!
-
Hehehe… blev lite filmat… med betoning på LITET… Av nån anledning… 😉
Bananen gjorde en Herr Storch från Sällskapsresan… fast han glömde inte linsskyddet… utan att trycka på REC!! 😉
En eloge ändå till honom 🙂
Linus -
@S19 446570 wrote:
Hehehe… blev lite filmat… med betoning på LITET… Av nån anledning… 😉
Bananen gjorde en Herr Storch från Sällskapsresan… fast han glömde inte linsskyddet… utan att trycka på REC!! 😉
En eloge ändå till honom 🙂
LinusAllt kan inte bli rätt:grin:
Blev det något surfande?
-
Stefan, det känns nästan som du redan flyttat! Släpa ner ungar och hela skiten, så vi kan börja köra lunch surf igen.
Idag var det hårt – över tjugo i medel. Man önskar att man vägde tio kilo till. Jobbar på det nu, med öl å jordnötter 😉 Detta var fanimej sista gången jag seglade Skanör på ett tag, oberoende hur trevliga localsen är 😉 Fattar inte hur ett ställe kan leverera så undermåligt i 20 m/s. Nästa gång blir det fanimej der Südküste och lite styrbord.
Har lite av en “stiff upper lip”. Avslutade storslaget med att landa någon slags misslyckad rotation rakt in i seglet. Läppen höll, men det gjorde inte seglet så nu blir det gaffaejp i 3.6an. Better burn out than fade away.
-
Segel var inte att tala om här.En SDM var det som gällde, man hade varit underriggad med en RDM.
Men i morgon levererar Götet.
-
Rippa loss ordentligt nu pojkar och lägg in några bilder som jag kan drägla till i min surffrånvaro…
P.s säljer min RRD till SUPERSALEPRICE, kan fås i två delar…. -
trippelsalto;446681 wrote:Rippa loss ordentligt nu pojkar och lägg in några bilder som jag kan drägla till i min surffrånvaro…
P.s säljer min RRD till SUPERSALEPRICE, kan fås i två delar….Har du inte laat den ännu. Det var ju knappt att räkna som skada.:grin:
Igår hade akterdelen varit perfekt – precis lagom lång. Kunde ju knutit fast mastfoten i styrbordsstroppen, så hade du en assy á la Skanör.:grin:
Logga in för att svara.