Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo/Höllviken på Fredag!

• s19

Medlem
    22 februari, 2008 vid 18:25

Hehehe… blev lite filmat… med betoning på LITET… Av nån anledning… 😉
    Bananen gjorde en Herr Storch från Sällskapsresan… fast han glömde inte linsskyddet… utan att trycka på REC!! 😉
    En eloge ändå till honom 🙂
    Linus

• stefan_gbg

Medlem
    22 februari, 2008 vid 18:52

@S19 446570 wrote:

Hehehe… blev lite filmat… med betoning på LITET… Av nån anledning… 😉
    Bananen gjorde en Herr Storch från Sällskapsresan… fast han glömde inte linsskyddet… utan att trycka på REC!! 😉
    En eloge ändå till honom 🙂
    Linus

Allt kan inte bli rätt:grin:

Blev det något surfande?

• bananen

Medlem
    22 februari, 2008 vid 21:58

Stefan, det känns nästan som du redan flyttat! Släpa ner ungar och hela skiten, så vi kan börja köra lunch surf igen.

Idag var det hårt – över tjugo i medel. Man önskar att man vägde tio kilo till. Jobbar på det nu, med öl å jordnötter 😉 Detta var fanimej sista gången jag seglade Skanör på ett tag, oberoende hur trevliga localsen är 😉 Fattar inte hur ett ställe kan leverera så undermåligt i 20 m/s. Nästa gång blir det fanimej der Südküste och lite styrbord.

Har lite av en “stiff upper lip”. Avslutade storslaget med att landa någon slags misslyckad rotation rakt in i seglet. Läppen höll, men det gjorde inte seglet så nu blir det gaffaejp i 3.6an. Better burn out than fade away.

• stefan_gbg

Medlem
    22 februari, 2008 vid 22:08

Segel var inte att tala om här.En SDM var det som gällde, man hade varit underriggad med en RDM.

Men i morgon levererar Götet.

• trippelsalto

Medlem
    23 februari, 2008 vid 09:29

Rippa loss ordentligt nu pojkar och lägg in några bilder som jag kan drägla till i min surffrånvaro…
    P.s säljer min RRD till SUPERSALEPRICE, kan fås i två delar….

• bananen

Medlem
    23 februari, 2008 vid 11:10
    trippelsalto;446681 wrote:
    Rippa loss ordentligt nu pojkar och lägg in några bilder som jag kan drägla till i min surffrånvaro…
    P.s säljer min RRD till SUPERSALEPRICE, kan fås i två delar….

Har du inte laat den ännu. Det var ju knappt att räkna som skada.:grin:

Igår hade akterdelen varit perfekt – precis lagom lång. Kunde ju knutit fast mastfoten i styrbordsstroppen, så hade du en assy á la Skanör.:grin:

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Habo/Höllviken på Fredag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.