Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Haboljung Bjärred Skåne vind/kitesurfing

• Haboljung Bjärred Skåne vind/kitesurfing

Publicerad av john1 på 1 april, 2010 vid 16:57

Jag har hört från fritidsnämden i lomma kommun att socialdemokraterna centralt i Region Skåne har flertalet av rösterna vidrörande nytt område för rekreation för pensionerade politikere. Det skall byggas en ny brygga och flera badhus som skall betraktas som privata.
    Det finns få strandområder att välja mellan och valet har blivit området strax syd om nerköringen till habo norr om den nyrenoverade badbryggan.
    Jag tycker det är mkt tråkigt, men det är i alla fal inte direkt där vi vindsurfar. Jag tycker vi skall ställe upp för kiterna och stöda dom. Det är för jäkligt att dom ev. måste flytta till en annan plats i Skåne bara för att gamla politikere skall steka sitt fett i Habosolen.

skotten svarade 14 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mickec

Medlem
    1 april, 2010 vid 18:03

what! fan e detta 🙁

• jakobb

Medlem
    1 april, 2010 vid 18:10
    mickeC;604291 wrote:
    what! fan e detta 🙁

aprilskämt kanske? 🙂

• john1

Medlem
    1 april, 2010 vid 19:25

Ja, det var det,
    sees på vattnet.

• skotten

Medlem
    1 april, 2010 vid 23:32

hehe lol.. lovit

• mickec

Medlem
    2 april, 2010 vid 07:17
    jakobb;604292 wrote:
    aprilskämt kanske? 🙂

HEHEHE . Den gick jag på 😛

• skotten

Medlem
    2 april, 2010 vid 15:26

I heard from my sources at Lomma Kommun that there is a surfcenter getting built at the hairy pung (habo ljung)

killer shit right!?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Haboljung Bjärred Skåne vind/kitesurfing

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.