Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › habo/ribban imorgon onsdag efter 12?
-
habo/ribban imorgon onsdag efter 12?
Publicerad av joohan_andersson på 6 november, 2007 vid 17:05ja!!!!
grrravmaskinisten svarade 17 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
jage fan sugen men kan inte va där fören 4.. e dukvar då?
-
jag kan nog komma ut vid 13-snåret, så länge det inte regnar…
-
blir sjöbobadet (barsebäck) imorgon eftermiddag ska försöka komma ut till tvåtiden. Ev habo,får man köra ner nu på vintern??? har inte varit där mer än två gånger iår…
-
ja jag hade tänkt köra tills det blir mörkt. i habo kan man köra ner bilen ända ner nu. men tror ni inte det kommer va byigt i habo imorgon? ribban funkar väl bättre på NV.
-
NV e fan najs i habo.. kör ner efter jobb omde inte regnar.. /johanW
-
Detta har inget med onsdag på Ribban at göra..men..det var bra hangtime tyckte jag! Youtube :Erik Eck’s Kitesurfing airtime and height records.
-
Jag tycker ribban är bättre än habo vid NV. Var på ribban imorse och körde och det var riktigt fint. Habo blir byigt vid NV.
Kommer kajta från 15-16 tiden, tills det blir mörkt imorn, på ribban igen. Någon mer kommer till ribban imorn em?? -
vi e två som kommer drar till ribban vid 13 tiden. om det inte verkar bra drar vi vidare till habo.
-
@larson 427022 wrote:
Jag tycker ribban är bättre än habo vid NV. Var på ribban imorse och körde och det var riktigt fint. Habo blir byigt vid NV.
Kommer kajta från 15-16 tiden, tills det blir mörkt imorn, på ribban igen. Någon mer kommer till ribban imorn em??Ahhhh då var det dig man såg vid 10.00 när man körde till skolan. Såg två kites i luften då. Sånt där får ni ge fan i. var nära på att vända bilen och köra hem å hämta grejerna.
-
Hehe… du borde ha skitit i skolan i så fall… Var nästan (men bara nästan tyvärr) överriggad med min lilla 9a!
Så… ribban eller habo imorn? -
…och jag var fetöverriggad me min tolva, flög bara runt. Lär upprepas i morron men ja e på playan vid 3… på tal om… nån som e sugen på å sälja skitkajt strl 8-9 kvm. skick och stuk (så länge de e c-kite eller bättre) spelar ingen roll bara de e billigt för jag lär ju ändå placera den i ett träd. eller som e sugen å byta mot en 12 kvm cabrinha element 05 me tillhörande recon 2 bar men jag lär få hosta upp kash emellan för den e lappad…
Logga in för att svara.