Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habu Ljung lördag 4/10?

• Habu Ljung lördag 4/10?

Publicerad av therese på 3 oktober, 2008 vid 16:32

Hej! Någon som har plats i bilen från Lund? Egentligen bara för min utrustning för jag tänkte cykla ner. Grejen är att jag måste hem efter ett tag och plugga och vill då känna mig fri att dra när jag vill. Men cykla med kiten på ryggen från Lund…. öhhh… tror inte att jag palllar det… ha ha ha… så ja, vill gärna ut vid 9-10 tiden. Hade varit väldigt NAJS om någon som sagt kan ta min kite+bräda. Bor på södra esplanaden.
    /Tessan

skotten svarade 16 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • skotten

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 16:33

terese, we will be going out.. if you dont fix something give nick a call and we sort somethign out for ya babe.

• therese

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 16:35

that is what I call a quick answer… ha ha ha… ok, might give nicke a call than. See ya!/Tessan

• hakanh

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 17:47

Ja hade också jättegärna hängt med om där e någon som har bilplats från lund till habo imorn. Polaren som jag brukar åka med har för mycket plugg i helgen så han har inte tid. Jag sticker gärna ut vid 12-tiden så man hinner sova av sig fredagkvällen…

Bor på Trollebergsvägen vid bollhuset ungefär, så är ju på vägen ut till habo.

Ha det!

/Håkan

• babilidoo

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 19:13

@Therese 504793 wrote:

that is what I call a quick answer… ha ha ha… ok, might give nicke a call than. See ya!/Tessan

Skotten är vår egen steffo support! See you tomorrow mate

• mjersen

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 20:03

@Therese 504790 wrote:

Hej! Någon som har plats i bilen från Lund? Egentligen bara för min utrustning för jag tänkte cykla ner. Grejen är att jag måste hem efter ett tag och plugga och vill då känna mig fri att dra när jag vill. Men cykla med kiten på ryggen från Lund…. öhhh… tror inte att jag palllar det… ha ha ha… så ja, vill gärna ut vid 9-10 tiden. Hade varit väldigt NAJS om någon som sagt kan ta min kite+bräda. Bor på södra esplanaden.
    /Tessan

dumpa prylarna hos oss imorgon så fixxar vi ner dom.. jag kommer hem från jobb kl 8a o väcker alla bakfulla jävlar i lägenhetn

• schmitz

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 20:23

skotten! could you bring my pulleys to habo tomorrow?

• skotten

Medlem
    3 oktober, 2008 vid 22:22

dude I always have a bunch of stuff in the car for people in need of some love, I will have them for sure.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Habu Ljung lördag 4/10?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.