Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haby / Ramsvik

• anonym-anvandare

Medlem
    21 maj, 2004 vid 14:44

Hej!
    Jag har seglat där en del men däremot inte i NW vind. Med mycket stor sannolikhet fungerar det nog om vinden har börjat på väst för att sedan vrida över. Börjar vinden från NW blir det nog inga vågor inne i bukten.

Förbaskat trevligt ställe annars. Var där i fredags för en vecka sedan.

Tja/Jonas

• sunil

Medlem
    23 maj, 2004 vid 19:55

Nej precis, de får vara mellan SW o W för att de ska bli vågor…

• anonym-anvandare

Medlem
    23 maj, 2004 vid 20:17

Är så pass bra att de funkar med vanlig vågsurfing?

• sunil

Medlem
    24 maj, 2004 vid 12:56

jag har egentligen inte en aning , men jag skulle inte tro att de är nåt guldställe för vanlig vågsurfing direkt, dom stora bryten ligger rätt långt ut o de borde bli rejält besvärligt att paddla ut om det e mycke vind o sjö, man kan iofs gå ut till nordspetsen på bukten o stara därifrån men då är det en bit o gå o kånka på brädan i bergen… smirk.gif
    men när de blåser så bygger det snabbt upp rejäla vågor…

• anonym-anvandare

Medlem
    13 juni, 2004 vid 09:08

Noen som skal dit på mandagen (14 juni) for rocknroll på bølgene ? smile.gif

• sunil

Medlem
    13 juni, 2004 vid 12:08

japp självklart, vi blir nog ett par stycken iallafall som drar ut, på tisdag (15) blir de nog också haby…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haby / Ramsvik

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.