Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haby till helgen?

• Haby till helgen?

Publicerad av anonym-anvandare på 8 november, 2005 vid 17:27

Hej

Är det någon som seglade upp i Haby (bohuslän) de senaste dagarna?

Om vinden trycker in på skagerack under lördag och söndag, kan man vara säker på att få sällskap då. Ensam ute i Haby en novemberdag kan inte vara så kul…

Kommer från Malmö på väg norrut…

tiki svarade 19 år, 2 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • tiki

Medlem
    8 november, 2005 vid 18:28

Ja där kan det nog kännas skumt att vindsurfa själv i november. Om förutsättningarna är de rätta kan det tänkas bli en tur dit till helgen.

På fredag bestämmer jag mig om allt verkar juste att köra där. Då kan jag höra av mig. Maila gärna över din e-mail till jonasstarboard@yahoo.se om det är intressant.

Mvh Jonas

• ola_p

Medlem
    9 november, 2005 vid 09:44

Är det någon som är sugen på att göra slag i saken och ge bohus malmön en chans i helgen?

• the_novice

Medlem
    9 november, 2005 vid 10:06

Prognosen är väl syd 8-12 på lördag (enl. SMHI).
    Vet inte om det är värt någon längre resa på den prognosen? tongue.gif

• tiki

Medlem
    9 november, 2005 vid 10:48

Bohus-Malmön har finkammats rätt grundligt med avseende på vågsegling och Haby har hittills visat lite vassare kvaliteer. Kanske jag har missat någon vik men skulle det finnas någonstans på den där ön som vågorna vackert visar sig så är det inget att tveka på.

DMI verkar fortfarande ingjuta ett visst hopp om lördagen men man får ha is i magen och se tongue.gif.

//Jonas

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haby till helgen?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.