Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › hade varit så soft….:(
-
hade varit så soft….:(
Publicerad av perrapops på 24 oktober, 2007 vid 16:59mexi_ svarade 17 år sedan 8 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Det var riktigt soft. Låg veckohyra också. Det
lockar att dra dit i nov/dec. -
ja verkligen,någon som har koll på priset med flyg, r det dyrt?
-
När o hur mkt blåser det…. Kite vänligt? Då e det inte mkt vind eller vågor eller?
-
Oregistrerad
Gäst24 oktober, 2007 vid 19:42Men dudes vad ni är lurade.
“En boknings/depositionsavgift på 50% av hyran kommer att tas ut vid bokningstillfället.”
Fattar ni inte ett bedrägeri när ni läser den texten. Att det är billigt är ju hela grejen för att få upp någon intresse, vilket de uppenbarligen gjort. Det mesta som är för billigt för att vara sant är just inte sant.
Dessutom är Perrapops nog huvudmisstänkt då han inte är speciellt känd på konfen och hans nick baklänges blir Spoparrep. Det betyder bedragare på Grekiska.
Suck.
-
Kan dock varmt rekommendera stället. Var iofs där för 7 år sedan, men kvaliten på seglingen var oslagbar. Det enda man kan gnälla på är antalet katoyer, var iaf då typ billigast i världen att operera om sig. De var överallt!
-
@Oregistrerad 424350 wrote:
Men dudes vad ni är lurade.
“En boknings/depositionsavgift på 50% av hyran kommer att tas ut vid bokningstillfället.”
Fattar ni inte ett bedrägeri när ni läser den texten. Att det är billigt är ju hela grejen för att få upp någon intresse, vilket de uppenbarligen gjort. Det mesta som är för billigt för att vara sant är just inte sant.
Dessutom är Perrapops nog huvudmisstänkt då han inte är speciellt känd på konfen och hans nick baklänges blir Spoparrep. Det betyder bedragare på Grekiska.
Suck.
Och du är?
λέω κουταμάρες ? -
Jag är bara en nybörjare som tyckte det såg riktigt mysigt och härligt att glida fram på vattnet, så någon bedragare är jag inte!
-
Jag har kollat resan och den är jättedyr, antagligen därav det billiga boendepriset. Jag trodde också att det var något mysko men kollade andra boende runt omkring och de var också billiga, det är även ganska billigt att köpa hus där. Kollade inte runt alltför mycket men landade på c:a 20′ då var det en lång resa och en inrikes för att komma till själva ön. Fritte tar 3999:- för att komma till SA och där kan man lätt bo för en tusenlapp i veckan!
-
@mexi_ 424446 wrote:
Jag har kollat resan och den är jättedyr, antagligen därav det billiga boendepriset. Jag trodde också att det var något mysko men kollade andra boende runt omkring och de var också billiga, det är även ganska billigt att köpa hus där. Kollade inte runt alltför mycket men landade på c:a 20′ då var det en lång resa och en inrikes för att komma till själva ön. Fritte tar 3999:- för att komma till SA och där kan man lätt bo för en tusenlapp i veckan!
Fritte – är det något flygbolag eller vad?
-
Helt säkert bedrägeri med tanke på atthon som satt in
annonsen kallar sig Elsa!Och det blir ju Asle baklänges!
Så något skumt är det ju! 😉
-
Det måste varit restplatser, tror att de gjorde reklam för dessa både på aftonbladet.se och expressen.se, annonserna är borta nu. Men de har flygstolar för lite drygt 5000:- http://www.fritidsresor.se/CampaignPage.aspx?id=39659
Logga in för att svara.