Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HadlowPro video 09 av Andy Gordon

• davids

Medlem
    28 mars, 2009 vid 11:05

Lite uttråkat tema nu måste jag säga, käns gammalt nästan med alla effekterna hela tiden.. Dessutom, har jag missat något viktigt om New Caledonia/Aaron/Flexifoil eller varför tjatet om nikotin och cigaretter?!? Har dem fått spons av Philip Morris eller?!?!?!?

På tal om spons, Är Andy Gordon/Aaron endorsade av Tool/Radiohead? Är ju ALLTID minst en Tool låt och minst en Radiohead låt i alla hans filmer.. Inte för att jag klagar på låtvalet men kanske mixa upp det lite?

Förresten, vad är det för trick han gör vid 2:00? Ser ut som nån typ av backroll to KGB/Blind Judge med shifty…. Sjuuukt stylish, mer sånt steeze!

• falsterbo

Medlem
    28 mars, 2009 vid 11:54

@Andy* 537618 wrote:

Nu har man råd med helikopter och kran ser jag, filmen imponerar dock inte speciellt, känns som vi sett samma sak i de två föregående filmerna menmen

Yes, been there got the t-shirt!

• skotten

Medlem
    28 mars, 2009 vid 12:13

haha I just watched the film and wanted to come here and write that I thought it was the same old boring shit.. and then find someone like hengo to pick on and tell him to stop taking his “I really, really want to touch aarons nipples pills”…

Sorry Had-no friends… the guy with one leg impressed me more.

the kite looks interesting with its new strut design though

• skanepaul

Medlem
    28 mars, 2009 vid 15:02

@skotten 537699 wrote:

haha I just watched the film and wanted to come here and write that I thought it was the same old boring shit.. and then find someone like hengo to pick on and tell him to stop taking his “I really, really want to touch aarons nipples”…

Sorry Had-no friends… the guy with one leg impressed me more.

the kite looks interesting with its new strut design though

äh jag säger bara en sak TORCH!!

• _sofia_

Medlem
    29 mars, 2009 vid 09:34

Tycker dem nischar sig lit i kitefilm vilket är snyggt gjort. Nice cars…

• jonaish

Medlem
    29 mars, 2009 vid 10:02

habo??

• johanw

Medlem
    29 mars, 2009 vid 11:19

@jonaish 537804 wrote:

habo??

ja men säg inte de till någon..

• jonaish

Medlem
    29 mars, 2009 vid 13:18

@JohanW 537811 wrote:

ja men säg inte de till någon..

närå, de blir så jobbigt när alla ska tvunget dit..

• bennylundin

Medlem
    29 mars, 2009 vid 15:25

kite goes bling bling?? trött

• mania

Medlem
    30 mars, 2009 vid 18:36

“some standard tricks also feel good sometimes too” (2:00)

skön kommentarer

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing HadlowPro video 09 av Andy Gordon

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.