• Publicerad av tobhed på 15 september, 2010 vid 14:38

Ni är som är proffs på att kolla prognoser för haga – vilken dag ser bäst ut – torsdag eller fredag? Vad säger ni…

mick svarade 14 år sedan 23 Medlemmar · 92 Svar
  • 92 Svar
  • hanko

Medlem
    15 september, 2010 vid 15:07

Väntar på experternas råd. Kan det funka på fredag så ska jag göra ett ärligt försök.

• mattias-j

Medlem
    15 september, 2010 vid 15:41

Det är vattenståndet som spökar mest just nu. Jag tror torsdag morgon ger bäst förhållanden både vind och vinkelmässigt. Men du får åka tidigt eller ikväll och sova i bilen, men vill man åka 40+. Själv försöker jag vara i dammen 08.00, vattnet brukar stiga med vindökning och den verkar komma runt 10.00(windguru). Då borde man ha 2-3 timmar med ok vattenstånd, sen kan det vara försent.

Men jag kan ha fel…….

• benke-2

Medlem
    15 september, 2010 vid 16:27

Ja mä! och svarte P, kommer vid 8-9 nån stans, blir najs.
    (Fredag också)
    Ska bara få igång nya gpsen, blir inge maxspeed restore lista??

• larsd

Medlem
    15 september, 2010 vid 17:05

Ser ju grymt bra ut!!! Tror mest på torsdagen, kan bli årets dag med lite tur! Slår prognosen in kommer PB:na ryka som flisor. Lycka till alla som kan vara på plats!

Finns bara ett hot.
    Tre varningar, två bra och en går bort!!!

• bjornen

Medlem
    15 september, 2010 vid 17:29
    benke.;631288 wrote:
    Ja mä! och svarte P, kommer vid 8-9 nån stans, blir najs.
    (Fredag också)
    Ska bara få igång nya gpsen, blir inge maxspeed restore lista??

Jag och Anders dyker också upp runt 8 🙂 å med petter är ni där 10 😉

• tbsurf

Medlem
    15 september, 2010 vid 17:46

jag och Mick dyker också upp i ottan, ses på haga

• hanko

Medlem
    15 september, 2010 vid 18:02

Nån som kan hämta mina barn i skolan, ta upp tre båtar alt. avboka kranen. Tvätta, fixa…! Nej fyyy faan. Lycka till gubbs. Jag dränker mig i familjedammen så länge.!!!

This sucks!! SilverSpeedarn

• p-malmkvist

Medlem
    15 september, 2010 vid 19:10

Hörrö Björna tyst med dig, jag håller alltid tiden och imorgon blir det 08.00 framme i haga om inte Benke fegar ur och kommer sent hem till mig:cool2:

• larsd

Medlem
    15 september, 2010 vid 19:18

Har precis, mha MattiasJ, ordnat så Benkes Copello 46 ligger och vibrerar redo på Haga när ni kommer fram. Så ni kan inte skylla sen ankomst på en segdragen avstickare till stiltjens hemvist Västervik!

• benke-2

Medlem
    15 september, 2010 vid 20:05

Jag och Anders dyker också upp runt 8 🙂 å med petter är ni där 10 😉

Det är lugnt Björn jag spelade sen nåra gånger i Grekland , (så att alla 4 i bilen ska slippa vråla som i Torkelstorp.)

• mackee

Medlem
    16 september, 2010 vid 04:04

det blåser nu 21 i topp på bron:grin: men jag tror vi kommer få problem med får lågt vatten, :frown: men vi får se det kan bli riktigt bra idag.
    åker om 5 min :laugh::laugh:

• davven

Medlem
    16 september, 2010 vid 11:43

Håller tummarna, man lider riktigt av och behöva jobba en sånhär dag!

• bjornen

Medlem
    17 september, 2010 vid 16:37

Vad säger ni som brukar segla ankdammen om morgondagen?

• hanko

Medlem
    17 september, 2010 vid 16:41

ja jag kan nog kanske bli av med min ankdammsoskuld imorrn om ni tror att det funkar med vattenSTÅND och vindriktning ?

Träd fram experter!!

• bjornen

Medlem
    17 september, 2010 vid 18:25

Tror det har dykt upp en blivande speedstjärna 🙂 Mick har väl ökat sitt PB med 6-7 knop. GRATTIS !!! http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=68952&uid=3906

Sida 1 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.