• mackee

Medlem
    19 oktober, 2010 vid 04:39

Vi stannar hemma, för lite vatten .
    FAN måste surfa nu!!!!!!

• surfan

Medlem
    19 oktober, 2010 vid 18:37

kom till england!!!!

• hanko

Medlem
    19 oktober, 2010 vid 20:00

Hade hoppats på helgen i Haga men en vidrig läkartid på fredag sätter P för denna säsong. (Förmodad ny tå-operation) Gör nytt försök med frisk tå och knä 2011. End of season 🙁 Good luck guys….och grattis till er alla som satt nya PB:n i år.

• mattias-j

Medlem
    20 oktober, 2010 vid 10:42

Lördag kan bli riktigt bra på f.m, nu får vi bara invänta vattenståndprognosen. Allt mellan -15 till 0 är bra, där -10 är optimalt….
    Vad blir vi för gäng? Jag och LarsD från Västervik iaf, Öhlund kommer förmodligen ner, Mackorna är lågoddsare. Tävling Petter??

• mick

Medlem
    20 oktober, 2010 vid 11:48

Jag och Björnen kommer nog om proggen håller i sig. Någon mer från 08?

• mackee

Medlem
    20 oktober, 2010 vid 16:06

jag och richardsson åker på fredag om proggen står sig siktar att vara på vattnet 0700

• mattias-j

Medlem
    20 oktober, 2010 vid 17:25

Mackan, tror inte ni kan segla i dammen då. Vattenståndet ska sjunka till -40 under natten mot fredag. Tidigast runt 14 kan ni segla inne i dammen igen.(om proggen står sig) Men blir det -40 så kan det bli riktigt intressant utanför klubbhuset. Seglade häromdagen när det var -30. Hade det varit 5-10 cm mindre vatten så hade man fått en speedkanal mellan sandbankarna som ligger jämns med land. Då kan man åka från Sandbergen ner till Beijersrevet på riktigt plattvatten, kan vara en hel NM. Kanske kan vara något att prova….

• p-malmkvist

Medlem
    20 oktober, 2010 vid 19:52

Jepp!! Funderar på lördagen iaf, fredagen är rökt för mig..

• mackee

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 04:30

Fan vad dom ändrar proggen hela tiden, det blir väl inget innan isen kommer,
    Få ta och boka en resa istället

• lundvall

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 09:39

Hörde jag frankrike?

• jester

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 13:10

Frankrike har ju gått sönder…

• lasso

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 15:23

sönder?

• tobhed

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 16:37

Sönderblåst, en storm har förändrat strand och kust tydligen

• kinetic

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 17:22

Apropå La France…Är det nån mer som kan tänka sig att dra ner en vecka i mars, dvs ev dela boende,för plats i bilen kommer jag inte ha då den kommer va knökad me grejer:). Min tanke är att dra till Leucate, ligger ett stenkast från La Franqui. Skall vara surfbart i alla vindriktiningar, sägs det.

• mackee

Medlem
    21 oktober, 2010 vid 18:30

det får nog bli något varmare än frankrike

Sida 5 av 7

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.