Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga
-
Japp onsdag ser fint:grin: ut troligen dyker
Mattias,Marcus och jag upp -
Söndag ser inte så pjåkig ut heller… eller tisdag nästa vecka. Äntligen är säsongen här!:santa:
-
Lagom uppvärmning på onsdag inför söndagen :cool2:…. Om det nu blir nått!?
-
Någon som tror på haga i morgon? SMHI, windguru, klart.se ser ju ok ut men det känns ändå lite osäkert om skånevindarna orkar ända upp till haga.
//Björn
-
Prognosen ser faktiskt lite bätte ut nu. SMHI säger 11-14ms hela dagen och FRV 10-12 eller kanske tom 12-14. Jag är ju så sugen, kanske sista gången nu 😡
-
Jag och Petter kommer ner och eventuellt Benke. Någon som vågar låna honom en bättre fena än en gammal choco weed 22… Kommer du mackee? Blir vi fler?
//Björn
-
jag kommer eventuellt Richardson
hur dax är ni där? 9 tiden ser bra ut att vara där så är man på revet vid 10 tiden -
mackee;639300 wrote:jag kommer eventuellt Richardson
hur dax är ni där? 9 tiden ser bra ut att vara där så är man på revet vid 10 tidenJag ska försöka stressa på så att vi kan vara där absolut senast 9 kanske 8:30. Hua, tidig avresa 😛
-
Det var för högt vatten ,fel vinkel och kass vind förutom en by som jag turligt lyckades plocka.
Ni som inte var där missade inget. -
Skönt, inväntar måndagen istället. Alla utom SMHI har bra progg då. Blir det för högt vatten så ska det provas ett nytt spot…….:santa:
Logga in för att svara.