• mattias-j

Medlem
    8 april, 2011 vid 05:41

Tobbe: Anledningen till att jag bytte var efter att ha sett Ben och Hans i La Franqui. Dom flög ovanpå vattnet medans våra CA åkte i vattnet. Det var precis den känslan jag fick idag. Det fanns liksom inget stopp, det bara ökade. Ju mer vind desto bättre, och det är en skön känsla att det bara känns bättre ju fortare det går. Till slut vågade jag släppa på för fullt. Längtar till nästa speedsession! Och sen seglen…..

• marcus

Medlem
    8 april, 2011 vid 10:06

Fråga Björnen vad han tycket om sin CA …….han imponerade stort med förbättrat pers på
    topphastigheten på ca 3 knop !

• mattias-j

Medlem
    8 april, 2011 vid 10:32

Marcus, kompis! 🙂 Se det inte som jag klankade ner på CA, absolut inte. Det är ju mer min känsla och uppfattning som jag förmedlar. CA passar väldigt många seglare, men JP gav mig en dimension till. Sen var det som jag skrev stor skillnad på seglen. Det går inte att jämföra MS TR-6 och NP evo II. Kan bara säga att NP evo II funkar bättre för speed, för mig i alla fall….:santa:

• hanko

Medlem
    8 april, 2011 vid 10:46

Fin fint kört boys..! Ska bli kul att se hur många som ska ha JP nu…! CA var ju outstanding förra året. Jag älskar detta…så sant som jag e en junksurfer..!

• tobhed

Medlem
    8 april, 2011 vid 11:02

Jag var bara intresserad av vad Mathias tyckte skillnaden var, jag ämnar seglar kvar på mina CA-brädor ett tag till =)

• jester

Medlem
    8 april, 2011 vid 11:26

Hade jag inte haft en CA redan hade jag skaffat JP just för att “alla” kör CA…

• swe117

Medlem
    8 april, 2011 vid 11:58

Jaja, men ska inte Björnen posta då? Nyfiken blir man ju 😉
    Och jäkligt bra kört Speed Hawks!

• bjornen

Medlem
    8 april, 2011 vid 12:50

Average 37,22 men det var dunderrepan som gjorde dagen 🙂
    41,6 på 2s och 40,32 på 10s

• swe117

Medlem
    8 april, 2011 vid 12:56

Gött Björn! CA & MS Rules :cool2:

• jester

Medlem
    8 april, 2011 vid 13:00

Du får posta på GP3S så att jag kan godkänna dina Pbn, Björn!

Grattis, btw.. 🙂

• tobhed

Medlem
    8 april, 2011 vid 13:08

Fett =)
    Tyckte du om någon var värd lite riktigt framgång Björn

• imported_macts

Medlem
    8 april, 2011 vid 14:26

Grattis Björnen. Stort!

• mattias-j

Medlem
    8 april, 2011 vid 14:48

Gött Björnen, men du fick ju high five igår från oss som såg den!! :cool2: Och dessutom kör Björnen på TR-5, det var TR-6 jag jämförde NP evo II mot, juh :grin:. Gäller att hålla tungan rätt i mun här, och utnyttja smiles till max :tongue:

• marcus

Medlem
    8 april, 2011 vid 15:32

Det är lugnt Mattias, men du vet ju att sådana kommentarer skapar kaos
    i landet materialhysterins mecka* ….. 🙂
    * (som jag själv är med och bidrar till ………….:-)

• benke-2

Medlem
    8 april, 2011 vid 16:14

Är det nån skillnad på slingshot och hurricane, känns som dom är likadana typ (om man kör som dom stora grabbarna)
    Rakfenam funkar inte i dammen ens i igår va?

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.