Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga Beach News
-
Haga Beach News
Publicerad av faster på 5 november, 2006 vid 07:55Haga Beach News
Ett nytt fullspäckat nummer av klubbtidningen finns nu ute under Beach News.
http://www.owc.nu/beachnews/index.aspgetwet svarade 18 år, 5 månader sedan 6 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Knatte
Gäst5 november, 2006 vid 08:35Bra jobbat! Kul att läsa om er och era ider :laugh:
-
Sweet. Trevlig tidning med intressant läsning!
Jag kommer garanterat höja medelvikten i ÖWC nästa år. Har hört nada, xero, typ INGENTING från VVK under hela säsongen. Mycket svagt. Även Surfan och MGS har haft samma fina respons…
Att jag dessutom är oftare på Haga Park än i Apelviken spelar viss roll oxå. Sedan är ju deras ordförande en ganska trevlig prick… -
Jester wrote:Har hört nada, xero, typ INGENTING från VVK under hela säsongen. Mycket svagt. Även Surfan och MGS har haft samma fina respons…
Jag vet inte riktigt vilken respons ni hade räknat med?
Ni borde ha fått ett välkomnande e-mail, det har iaf nya medlemmar fått förut. Sedan är det ju som vanlligt idéellt arbete och mycket av kontakterna sköts ju vid klubbstugan i samband med segling. Det kräver väl lite engagemang från eran sida också, kan inte påminna mig att någon av er var på årsmötet tex? -
Vilket årsmöte? Svårt o gå på något man inte ens visste när, var och hur. Och ja, ett e-mail som åtminstone välkomnar oss till klubben är väl det minsta man kan kräva, och inte ens det har jag fått. Jag tycker iaf det är svagt. Sak samma, blir inte VVK nästa år, iaf.
-
Jester wrote:Vilket årsmöte? Svårt o gå på något man inte ens visste när, var och hur. Och ja, ett e-mail som åtminstone välkomnar oss till klubben är väl det minsta man kan kräva, och inte ens det har jag fått. Jag tycker iaf det är svagt. Sak samma, blir inte VVK nästa år, iaf.
”Swede Speed” kanske? De e grejer de -
Vem vet… 😀
Faster har mutat mig med sina North-mössor nu när han bytt team…;)
-
Vad coolt, ÖWC kommer att bli i särklass snabbaste klubb i Sverige.
Logga in för att svara.