-
Haga i helgen?
Är det nåra som kör i helgen, lördag ser väl bra ut och 22 grader.
Söndag kanske kan vara bra också om man har tur, (nordvinden brukar ligga kvar längre än du tror)
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga i helgen?
Är det nåra som kör i helgen, lördag ser väl bra ut och 22 grader.
Söndag kanske kan vara bra också om man har tur, (nordvinden brukar ligga kvar längre än du tror)
Jag och Brosan,Mattias och troligen Richardson är där från halv tolv tiden på lördag
Jaha vad tror ni om haga torsdag fredag. Ser det inte ganska bra ut för Hollandsstrippen?
Hmm är det en mörkning… väldigt tyst för att vara en 13-16 progg…
Vad vill du att jag ska skriva? att det blir åka av eller att tro inte på prognoser?
Själv är jag ingen stor faan av Hollandstrippen men bättre än inget men möjligt att jag dyker upp där. Laddar med GT i kväll och sen massage i morgonbitti…..kanske vi syns i morgon Björnen
Imorgon testar vi med Emanuelsson x 2 Jordhamn som ligger några km norr om
Sandvik ….som ligger 3 mil norr om Borgholm ……..svårt att hitta bra ställen på ostnordost men det kan ev. fungera bra ..
Blir nog Haga på fredag.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga i helgen?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.