Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga levererade ännu en gång 5 okt
-
Haga levererade ännu en gång 5 okt
Publicerad av faster på 5 oktober, 2008 vid 16:42Nya rekord har satts på Haga idag, vänta och se resultat. Tyvärr var det inte jag, när jag seglade idag var det kaotiskt i ankdammen. Förra gången var jag där försent idag förtidigt, jäkla skit….. Ni kommer bli grymt imponerande när resultatet kommer upp ikväll.
jester svarade 16 år, 1 månad sedan 25 Medlemmar · 57 Svar -
57 Svar
-
Grattis Mården! Helt sanslöst!
Det vållar mig inte så lite ångest att jag tackade nej i morse när du frågade om jag skulle hänga på…
-
Knatte
Gäst5 oktober, 2008 vid 18:09@Mården 505372 wrote:
Nu kan jag lägga av 40.50 kn
Aha… Ni stack från TT och körde nere i Haga i stället?? Grattis!!:laugh:
Var hjälmen på plats även idag…. (kort från igår i TT) -
Nja får se om det räcker till topp tio jag var fem kn (5 ni läser rätt )efter den snabbaste idag gissa vem
-
@Mården 505453 wrote:
Nja får se om det räcker till topp tio jag var fem kn (5 ni läser rätt )efter den snabbaste idag gissa vem
http://www.gps-speedsurfing.com/default.aspx?mnu=user&val=38135&uid=1188
-
Knatte
Gäst5 oktober, 2008 vid 19:0641.73 i average är ju riktigt grymt av Marcus E.:tongue:
-
Shit pommes frites!
Där står ju skåpet rätt bra. Topp 42 i världen i år…. Döpte lillgrabben idag men jag hade inte kunnat vara ute i det vädret.. Bara att gratulera Macke! Det hade varit ljuvligt bara att stå därute och se på idag!
Ha det gutt!
Johanc
-
Kanon Mackee!! Stort grattis även till er andra som gjorde kanontider idag. Själv så var man ute alldeles för tidigt. Fanns inget synligt rev på förmiddagen:confused2: Bara att invänta nästa kuling!!
-
@Knatte 505402 wrote:
Aha… Ni stack från TT och körde nere i Haga i stället??
Jo alla drog… TT blev ändå ganska bra, och så klart hade det varit ändå roligare om några fler än Daniel och undertecknad hade stannat kvar.
Men Mackiee, grattis! -
Fantastisk speed Markus !
Stort grattis till dig o till alla andra som slog pers.(Satt själv på ett dop o försökte se lycklig ut med träden ristande
utanför och alla molekyler i kroppen ville befinna sig i ankdammen…) -
Stort grattis
Jag är grön av avund, varför kan man inte beama sig till de bästa ställena alla Start trek.
Logga in för att svara.