Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › haga park!
-
haga park!
Publicerad av lina på 9 juni, 2006 vid 12:58tjoddilooo, nu drar tjejorna till haga park för här blir det ingen vind
haga park levererar lördag! =0)pilla navelludd o käka glass hehe
/Lina Caroline och Jenny
larssa svarade 18 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
awwwwwww, take me, take me!!!
P.S, do girls have belly-button fluff??
-
Hmm… Själv drar jag oxå till yland…. Vem vet vi kanske ses i glasskiosken!
-
Ha det gött Lina hoppas att ni får lite vind det ser rätt dött ut här ju men kanske brisen är med er på Öland!
Gottegrisar! -
fredde, ring om du vill ha sällskap, eller för att spana vind på söndagen då det ser mer osäkert ut!
Lina 070 410 3555 -
Hoppas ni får bra vind…skriv lite lägesraporter här för e det helt öken o jag har en bil så kommer jag o hänger med er!
-
You know me to good bitch!
Jag har kvalitets tid med släkten fredag och söndag eftermiddag. Men jag har en lucka mellan 16-17lördag…
haha.. nä jag kommer inte ta med mig några prylar så det skulle vara cocktailsurfande då , men de e ju det jag är bäst på!
Jag har noterat ditt nummer!
-
Fredde wrote:You know me to good bitch!
Jag har kvalitets tid med släkten fredag och söndag eftermiddag. Men jag har en lucka mellan 16-17lördag…
haha.. nä jag kommer inte ta med mig några prylar så det skulle vara cocktailsurfande då , men de e ju det jag är bäst på!
Jag har noterat ditt nummer!
hahha
jag ska åxå ha kvalletid med släkten, om det inte blåser =0)
o på lördag kväll ordnar mor o far grillfest åt oss efter surfet
(nu kommer d väl inte blåsa som jag går på men endå, en skön helg ska vi ha) -
fif, ring om du vill med, finns plats i bilen o vi kör…. om ngn timme
=0) -
Ha det gött tjejer. Är det inte vind så kom hit för här har vi kört med 25 st i en konferans idag och det var toppen men Haga brukar aldrig svika.
Hälsa all i shoppen!! -
Haga Park tryckte på idag, runt 8 – 12 ms men det var lite mycket sydligt så det blev stockholms-stökigt. Imorron hoppas jag på lite mer SV eller V, då ska jag fetta på i Köpingsvik. Riktigt fina spots på Öland alltså, Haga, Ekerum och Köpingsvik.
🙂
Logga in för att svara.