Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Haga park
-
Haga park
Publicerad av tsurf på 13 maj, 2010 vid 04:52Hur ser det ut blåser det eller är det bara regn och kallt?
patriks svarade 14 år, 10 månader sedan 7 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
TSURF;611424 wrote:Hur ser det ut blåser det eller är det bara regn och kallt?
Jag skall vara ärlig
Det ser inte bra ut
Faktum är att en gång på 16 år har det inte blivit några tävlingar.
Som jag ser det efter har kollat allt så verkar det bli en sån helg i år
Tyvärr -
Flaggorna rör sig knappt. Det har slutat regna. Det står 10 män och snackar vid stranden utanför klubbstugan, de sparkar lite i sanden.
Skam den som ger sig. På fredag kväll skulle det blåsa. Får bli skymningskörning =)
-
0-1m/s hela veckan ut. Regn. Dimma. 100% molntäcke….
Men för tusan, på lördag kväll kanske det blåser planing med 12.0a?
-
Om man ska vara positiv. Jag är nere på ölands södra udde och här blåser det drygt 5 och molntäcket börjar släppa och solen kommer snart fram. 🙂
-
För första gången i världshistorien har det blåst mer i Verkebäcksviken än på Haga! 1.5 friska sekundmeter nu. Kämpa på i ”Motvinden”.
-
Chans på sol imorgon! Och då finns det chans på bris. Håller alla mina tummar 🙂
-
patriks;611483 wrote:om man ska vara positiv. Jag är nere på ölands södra udde och här blåser det drygt 5 och molntäcket börjar släppa och solen kommer snart fram. 🙂
nääääää?
-
Game over.
På väg hem. Hoppas för er andras skull att vi fattade fel beslut. Vi fick en kanondag och får leva på den. -
JohanOeberg;611506 wrote:nääääää?
Nää så blev det inte… Så fort vi lämnade långe jan kom regnet tillbaka och solen som vi skymtat var som bortblåst (om det nu hade blåst…)
Logga in för att svara.