• arnolderik

Medlem
    7 juli, 2004 vid 13:58

tror nog fan det blåser mer i skåneland om ja ska va ärlig, vi är fan trötta på att kitesurfing här nere för det blåser för mycke, men va fan ska man göra bättre o va ute o röra på sig lite…

[/ QUOTE ]

Skåneland regerar helt klart enl min uppfattning. Har varit därnere rätt mycket de senaste 2 åren och alltid fått surfa minst 2 av 3 dgr. Vackert åsså å trevliga kiters ( lite dåligt med kitechix bara har det varit confused.gif

• loving

Medlem
    7 juli, 2004 vid 15:31

Svar till:

tror nog fan det blåser mer i skåneland om ja ska va ärlig, vi är fan trötta på att kitesurfing här nere för det blåser för mycke, men va fan ska man göra bättre o va ute o röra på sig lite…

[/ QUOTE ]

Skåneland regerar helt klart enl min uppfattning. Har varit därnere rätt mycket de senaste 2 åren och alltid fått surfa minst 2 av 3 dgr. Vackert åsså å trevliga kiters ( lite dåligt med kitechix bara har det varit confused.gif

[/ QUOTE ]

Hahahaha…Låter som blekinge det tongue.gif

Näh men seriöst…Vi har inte råd att förlora Haga…Även om nu ett par skauningar här inte tyckte det var så bra så tycker iallafall jag att det regerar rätt lugnt det stället med sina förhållande….Jäkligt trist att det alltid ska hända detta varenda sommar, kan ge mig fan på att det är samma kille som gör det mad.gif

Nåja..Vi får la hålla tummarna och hoppas att det inte händer igen.

Får hålla mig till Torhamn annars grin.gif

• rambo_johnson

Medlem
    7 juli, 2004 vid 15:41

Svar till:

Svar till:

[/ QUOTE ]

[/ QUOTE ]

Hahahaha…Låter som blekinge det tongue.gif

Näh men seriöst…Vi har inte råd att förlora Haga…Även om nu ett par skauningar här inte tyckte det var så bra så tycker iallafall jag att det regerar rätt lugnt det stället med sina förhållande….Jäkligt trist att det alltid ska hända detta varenda sommar, kan ge mig fan på att det är samma kille som gör det mad.gif

Nåja..Vi får la hålla tummarna och hoppas att det inte händer igen.

Får hålla mig till Torhamn annars grin.gif

[/ QUOTE ]

Torhamn verkar ju mycke fetare än Öland,, hörd e det blåste hästakuk där medans vi hade noll boll i Haga…

• loving

Medlem
    7 juli, 2004 vid 15:53

Torhamn verkar ju mycke fetare än Öland,, hörd e det blåste hästakuk där medans vi hade noll boll i Haga…

[/ QUOTE ]

Iochförsig så kan jag inte säga emot dig på den fronten grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.