Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

• Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

Publicerad av mes på 10 april, 2005 vid 09:52

Jag funderar på att åka ner tors-sön och undrar om det är några aktiviteter på gång i år? Vore fint med lite instruktörer (träningsläger låter så pojkfotbollsaktigt…). Jag behöver själv gippträning samt allmän gubb-freestyleträning…
    smile.gif Mats

anonym-anvandare svarade 19 år, 7 månader sedan 11 Medlemmar · 28 Svar
  • 28 Svar
  • dude

Medlem
    10 april, 2005 vid 17:28

Just det. Är uthyrningen öppen under helgen? Vi har nybörjare som vill hyra grejer! Jag får väl ringa om inte annat…

• krullo

Medlem
    10 april, 2005 vid 21:16

Enligt Paradise News har SP på Haga helgöppet från och med 5 maj.

• styret

Medlem
    11 april, 2005 vid 08:18

ingen direkt aktivitet i år vad jag vet men lär bli mycket folk som vanligt på denna klassiska helg.

kanske bäst att ringa tilkl shoppen och kolla så dom har era grejer inne eftersom kristihimmelsfärd är deras första äppna dag för året.

• tabi

Medlem
    11 april, 2005 vid 08:43

Huvudaktiviteten kommer iaf bli att dricka öl! laugh.gif

• styret

Medlem
    11 april, 2005 vid 13:51

det får vi verkligen hoppas. jag ahr pissat i en festival jag skulle jobbat på för kristiflygare på haga så nyktert får det fan inte bli!

• tabi

Medlem
    12 april, 2005 vid 09:05

in sann ÖWC-anda är nog risken för det rätt liten va? wink.gif
    Fan va jag längtar! 8 dagar sen kommer jag! cool.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2005 vid 09:26

För att dricka öl med ÖWC måste man segla utanför 4.e revet
    Så styret får hälla sig till saft
    Nu sticker jag över och seglar
    Pappa grin.gif grin.gif

• mes

Medlem
    12 april, 2005 vid 09:45

Fokus…supa ner sig kan man ju göra närsom. Ponera att en riktigt lousy surfer som undertecknad skulle behöva lite support från någon som kan… Det finns inte så många helger att vifta på och det är ju bättre att ha kurser etc på årets första längre surfhelg än i oktober eller hur!!!!? Dessutom är Haga perfekt för ändamålet, bra strand, bra vind, massor med surfare…

Jag är bara överlycklig om jag får familjedispens att åka bort 4 HELA DAGAR så tänk lite på mig och mina likars i ert tycke säkert onödiga önskemål. Alla kan ju inte vara sponsrade av a-kassan eller vara studenter och surfa så fort det blåser.

smile.gif

Min önskan till innehåll:

*Gippa ordentligt (jag ligger på den nivån att jag kommer runt men utan fart men känner då och då att det är på gång med planingen men skulle behöva någon som såg vad jag gör för fel och påpeka det!)

*Enklare slag och gippvarianter

*Plattvattensframåt

• styret

Medlem
    12 april, 2005 vid 10:35

det är iofs inte upp till oss på öwc eftersom den clinicen som var för nått år eller två sen var paradise som anordnade. vi på öwc har inget folk som pysslar med sånt.

tror dom skulle köra nått i år med men det kanske kenta vet mer om.

• mes

Medlem
    12 april, 2005 vid 11:14

Kenta = Kenneth?

• johanc

Medlem
    12 april, 2005 vid 12:01

P´cis… Killen man frågar om teknik och det hela mynnar ut i A)För lite kolfiber och B) för gamla prylar… F.ö. är vattentempen uppe i närmast tropiska 4 grader…

tongue.gif

JohanC

• imported_macts

Medlem
    12 april, 2005 vid 13:13

japp, kenta=kenneth

• anonym-anvandare

Medlem
    12 april, 2005 vid 18:14

Kommer du ner och i isåfall när
    Kenta=Kenneth men mitt artistnamn är Carbone

• styret

Medlem
    12 april, 2005 vid 19:04

eller ring och fråga Surfers Paradise själva.

• styret

Medlem
    13 april, 2005 vid 05:26

Svar till:

Alla kan ju inte vara sponsrade av a-kassan eller vara studenter och surfa så fort det blåser.

[/ QUOTE ]

för övrig är vi inte sponsrade, vi är parasiter. smile.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga Park aktiviteter på Kristi Himmels?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.