Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga park fina siffror.
-
Haga park fina siffror.
Publicerad av appel på 13 oktober, 2007 vid 17:40Första gången i ankdammen?
Läst på gp3s! Getwet
Vadåå!
appel svarade 17 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Tror inte Micke ha varit i ankdammen tidigare! Nygammalt ställe för oss alla och en chansning och test på nordlig vind. Var inte speciellt bra även om vi fick bra tider, blåste ordentligt, grymt högvatten med resultat att det blev choppigt som bara den och många krascher. Kallt som fan men trots det så var det riktigt skoj.
http://www.gps-speedsurfing.com/gps.asp?mnu=forum&smnu=2&val=5444
-
@appel 421922 wrote:
Första gången i ankdammen?
Läst på gp3s! Getwet
Vadåå!
Nu vet inte jag vad du syftar på i frågan, men jag antar att du frågar efter vad ankdammen är för något.
Ankdammen är numera smeknamnet på det område som ligger straxt norr om Haga Park (HP) och som visat sig ha mycket bra förhållanden för speed. Men det finns lite sten och sandbankar att passa sig för samt att sträckan är en aning kort.
Det var första gången där för mig.
Angående Ankdammen så är det kanske dags att vi börjar lägga in session på särskild spot, typ Ankdammen eller Beijershamn. Haga Park och Ankdammen är ju inte riktigt samma sak……..
-
@getwet 422000 wrote:
Nu vet inte jag vad du syftar på i frågan, men jag antar att du frågar efter vad ankdammen är för något.
Ankdammen är numera smeknamnet på det område som ligger straxt norr om Haga Park (HP) och som visat sig ha mycket bra förhållanden för speed. Men det finns lite sten och sandbankar att passa sig för samt att sträckan är en aning kort.
Det var första gången där för mig.
Angående Ankdammen så är det kanske dags att vi börjar lägga in session på särskild spot, typ Ankdammen eller Beijershamn. Haga Park och Ankdammen är ju inte riktigt samma sak……..
OK fattar!
Logga in för att svara.