Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga Park fredag 26/ 10 !
-
Haga Park fredag 26/ 10 !
Publicerad av martin-m-a på 24 oktober, 2012 vid 05:50Om proggen står sig, är någon sugen på att följa med o frysa lite 🙂
mick svarade 12 år sedan 18 Medlemmar · 51 Svar -
51 Svar
-
Lite väl djupvinkel när det är som bäst tryck på morgonen
Lite för högt vatten oxå men funkar nog när vi kör utifrån
Jag avvaktar med beslut tills på torsdag -
Nu ser ju haga ännu bättre ut när det gäller vindstyrkan 🙂 Avaktar lite hur det utvecklar sig.
-
Om det blir av och det håller i sig så blir det dag/ eftermiddag för min del .
Får hoppas lite på vatten nivå 🙂 -
Står också på standby, men avvaktar lite. Ser ut att bli mycket V under dagen. Hoppas på VNV, men det ser ut som den vinden ligger tidigt på morgonen.
-
Vindriktning verkar grym mellan 10-13.00 och styrka ser ok ut den tiden. WNW 10-16 m/s… Om jag var hel…
-
Mattias J;701804 wrote:Vindriktning verkar grym mellan 10-13.00 och styrka ser ok ut den tiden. WNW 10-16 m/s… Om jag var hel…
Ja, det är tråkigt att du inte är med .
Vi ” noobs” behöver alla tipps man kan få !
Sätt fart nu och krya på dig 🙂 -
Martin.M.A;701872 wrote:Verkar bli bra tryck på morgonen med salsa golv 🙂
Tyvärr öppnar nog inte salsagolvet förrän vid ca 10.00 och vinden mojnar ungefär samtidigt. Allt hänger på timing imorgon. Men om man inte är där så får man inte chansen, och det ser bra ut för en bit över 40 i avg. Om man mäter i Mackorna farter..:smile:
Jag tror det bästa fönstret ligger mellan 09.30 och 11.30 om man ser till vindbyar och vattenstånd. Nu har jag gjort vad jag kan…
-
Du är inte alls sugen, eller hur Mattias…;)
Själv så är det jobb,jobb,jobb… -
Jag åker inte ner i morgon. Hoppas på måndag som just nu ser bra ut på gurun.
-
Måndag ser ju lovande ut, någon mer från Göteborg som eventuellt är sugen på att åka ner om det håller sig?
Logga in för att svara.