Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Haga Park fredag 26/ 10 !
-
Mackan och jag kör på Helga sjön
Vi tror inte på det imorgon -
mackee;701935 wrote:Mackan och jag kör på Helga sjön
Vi tror inte på det imorgonMåndag? Jag kanske borde testa axeln inför op;-)
-
Seve1000;701939 wrote:Måndag? Jag kanske borde testa axeln inför op;-)
För tidigt att säga nu
-
Jag planerar ochså för ledig dag måndag. Hade tänkt TT på S/SW men dammen vore kul.
Återkom Lundvall/Schill ifall ni planerar åka. -
Blir tyvärr inget för mig, tydligen studiedag på måndag så det var för mycket folk som hade tagit semester. Om någon av er åker ner får ni gärna ta med lite grejer upp till GBG om plats finns i bilen 🙂
-
Jag är på plats lite efter 12 imorgon satsar på att dra ut på vattnet vid 13,00 och köra tills det blir mörkt vid 17.00
Det är bäst tryck på em och då börjar det bli hyfsat med vatten nivån, dock kommer det nog vara ca + 15cm vilket är för högt för optimala förhållande. men det kommer att gå att göra fina 500 m men det blir chopig ingång i banan
Tror det kan bli fint tryck i 6,3 eller kanske 5,8 förhållande -
Jag kanske också kommer men jag har inte riktigt bestämt mig ännu. Någon från sthlm som vill hänga med?
-
Bra att ni fångar dagen och åker. Jag har ingen möjlighet tyvärr, men det blir nog en västkustdelegation på plats iallafall. Ge järnet hela gänget!
-
Jag kan inte heller komma ner men har en bräda som vill till Kba. Är det någon Gbg:are som kan ta med den från Haga om jag lyckas få dit den imorgon?
Logga in för att svara.