Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga Park i augusti?

• frofrik

Medlem
    26 juli, 2009 vid 18:52

Jag var nere förra veckan och då blåste det på bra, många bra dagar med andra ord. Brisen kommer ju inte på samma sätt som på våren, så det handlar väl om att förlita sig på de vanliga prognoserna istället.

• styret

Medlem
    26 juli, 2009 vid 20:22

vanligtvis är augusti bättre än juli. mer bris, mindre folk.
    vi får väl se

• claes6

Medlem
    27 juli, 2009 vid 07:57

Jag åkte ner sista helgen i augusti förra året och lyckades pricka stiltje-helgen den hösten – 2-3 m/s på lördagen och 4-5 m/s på söndagen… Men med positivt sinne, en j-a massa envishet och en hel del fintrim lyckades jag nästan pressa fram lite planing med 8.1:an 🙂

Det är väl prognoserna som gäller, och glöm för allt i världen inte weed-fenan!

• speedkenta

Medlem
    27 juli, 2009 vid 19:07
    stoorfaen;561676 wrote:
    Hur är haga park såhär års? Kommer man få köra nått om man sticker ner denna vecka?

Tja vet ej vad som hänt men nu har vi haft vind 5 dar i veckan i tre månader.
    Kanske beror det på den globala uppvärmningen.
    Förr kom sjöbrisen vid 13 tiden men i år har den kommit lite senare och slagit till på 15 sek

• svenne

Medlem
    27 juli, 2009 vid 20:27

Jag dyker upp i augusti för en vecka, eller två, eller tre, eller kanske… 🙂

• styret

Medlem
    27 juli, 2009 vid 20:41

grymt, så att du äntligen får köra lite efter årets bomkörning.

• rasmus_w

Medlem
    27 juli, 2009 vid 22:48

Jag dyker också upp i augusti så det kan hända att vinden lägger av en vecka eller två.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga Park i augusti?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.