Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Haga park i sommarvärmen?
-
Haga park i sommarvärmen?
Publicerad av Oregistrerad på 1 juli, 2006 vid 14:56Är det nån bris? Min semester börjar nu…
pure svarade 18 år, 10 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar -
3 Svar
-
Brisen har inte klarat av att trycka igenom så starkt de senaste dagarna. Tror det börjar bli lite för varmt i vattnet, och så har inte grundvinden kommit från rätt håll.
Men med syd/sydvästlig grundvind kan det nog bli bra segling fortfarande. Och det ser det ju ut att bli till veckan, så med lite tur! -
Janne Josefsson
Gäst1 juli, 2006 vid 16:57Oregistrerad wrote:Är det nån bris? Min semester börjar nu…Brisen är en myt! En konspiration skapad av turistidkarna på öland för att locka dit stackars windsurfare. Satsa på Danmark istället!
-
Janne Josefsson wrote:Oregistrerad wrote:Är det nån bris? Min semester börjar nu…
Brisen är en myt! En konspiration skapad av turistidkarna på öland för att locka dit stackars windsurfare. Satsa på Danmark istället!
Lika mycket påhittade som dina avdrag i deklarationen Janne… skärp dig nu.. jag har hyrt stuga på haga park nästa vecka och då SKALL det va bris..
Logga in för att svara.