Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Haga park i sommarvärmen?

• anna

Medlem
    1 juli, 2006 vid 16:33

Brisen har inte klarat av att trycka igenom så starkt de senaste dagarna. Tror det börjar bli lite för varmt i vattnet, och så har inte grundvinden kommit från rätt håll.
    Men med syd/sydvästlig grundvind kan det nog bli bra segling fortfarande. Och det ser det ju ut att bli till veckan, så med lite tur!

• Janne Josefsson

Gäst
    1 juli, 2006 vid 16:57
    Oregistrerad wrote:
    Är det nån bris? Min semester börjar nu…

Brisen är en myt! En konspiration skapad av turistidkarna på öland för att locka dit stackars windsurfare. Satsa på Danmark istället!

• pure

Medlem
    1 juli, 2006 vid 18:14
    Janne Josefsson wrote:
    Oregistrerad wrote:
    Är det nån bris? Min semester börjar nu…

Brisen är en myt! En konspiration skapad av turistidkarna på öland för att locka dit stackars windsurfare. Satsa på Danmark istället!

Lika mycket påhittade som dina avdrag i deklarationen Janne… skärp dig nu.. jag har hyrt stuga på haga park nästa vecka och då SKALL det va bris.. 😉

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA