Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Haga Park över Kristihimmel, vilka?
-
Svar till:
Jag kommer om det blir tävling, anars har jag fan inte råd.
[/ QUOTE ]
Peps,
om du tränar mig i 2 timmar så får du 500 spänn. Borde räcka till soppan. Vore kul att se Skåne eliten på plats.s
-
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Peps,
om du tränar mig i 2 timmar så får du 500 spänn. Borde räcka till soppan. Vore kul att se Skåne eliten på plats.s
[/ QUOTE ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Vad säger du!?!????!??! Snacka om att bränna sina broar!!! Jag är från GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTEBORG!!!! Men tack för erbjudandet!
-
Svar till:
Svar till:
Svar till:
[/ QUOTE ]
Peps,
[/ QUOTE ]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! Vad säger du!?!????!??! Snacka om att bränna sina broar!!! Jag är från GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTEBORG!!!! Men tack för erbjudandet!
[/ QUOTE ]
Same shit, different name…
Erbjudande kvarstår, sillstrypare.s
-
Blir absolut inget med det nu, jag stannar här och njuter av ännu några vindstilla dagar. Same shit!! Det var det värsta jag har hört… Jag är fan en av de som är med och hackar varje år!
-
om du tränar mig i 2 timmar så får du 500 spänn. Borde räcka till soppan. Vore kul att se Skåne eliten på plats.
s
[/ QUOTE ]
soppan? peps har ju inget körkort men om han vill kan han övningköra min nya buss hela vägen den gör bara 90 typ så om vi börjar imon so ska vi nog hinna -
Svar till:
tina upp lite nu…
Vaddå ”hackar varje år”?
[/ QUOTE ]
Får man gissa på att det handlar om att spetta loss Skåne från övriga Sverige? Har för mig att det finns någon sådan ”spetteförening”.
/Kaj(Tech)
-
Borde ju konna bli ett rätt bra party på kvällen också när det kommer kitare från hela sverige.
-
Svar till:
Borde ju konna bli ett rätt bra party på kvällen också när det kommer kitare från hela sverige.
[/ QUOTE ]
Vadå ”party” ???
vi är ju seriösa idrottsmän inte dricker vi!
Logga in för att svara.