Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Hagapark
-
Hagapark
Publicerad av hella på 4 september, 2004 vid 16:56Japp, då var det dags igen. Kommer det blåsa nått hos er nästa vecka??? Man kanske skulle ta och dra ihop en klubbresa eller nått…
styret svarade 20 år, 7 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
för er som det fortfarande är gry i så ser ni ut att få ert
Mån: Mellan väst och nordväst, 4-8 m/s Dygnets högsta vindhastighet 7 m/s.
Tis: Nordväst, 5-9 m/s Dygnets högsta vindhastighet 9 m/s.
Ons: Nord, 7-11 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.övriga tungsurf verkar kunna segla formula senare i veckan. ta med dej oveponken med, han kan behöva få sej en rejäl omgång!
jag prickade in lagningen av tt:n perfekt. har gått att segla lilla brädan ett tag och nu när det blir freestyleväder igen så är den lagad och klar (nästan).
hoppas vi ses då!
-
Äh, Ove har ju blivit en toffel då han enbart befinner i Söderhamn nuförtiden och så har han ju gått och fått vuxenpoäng via vanligt och hederligt arbetande. Vi får se hur det ser ut närmare helgen om det är värt att åka ner.
-
…ja snart har nog Ove det som mig….fru, barn, jobb, villa och formula-bräda:-)
-
formulabräda? nä nu… jag får nog åka upp och röva bort honom till vindsäkra och varma vatten så det blir karl av honom igen.
fan han får väl göra i ordning bussen så han kan gå upp och göka och sen gå ner och surfa igen.
-
Vådå prickade in.
Idag kom det bra med vind vid 15 tiden.
Blåser fortfarande.
Fan september och 23 grader i luften, pissljummet vatten, massor av sjögräs och 12 m/s ssv kan livet vara bättre -
idag hade jag viktiga grejer för mej. satt och grämde mej för att jag antog att det blåste men just idag känndes det som att det jag gjorde istället var viktigare.
Logga in för att svara.