Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing HAHA, jag kom med.

• RAMBOS_RETURN

Gäst
    5 mars, 2004 vid 10:09

Fan va ball..Gurra, you are the man wink.gif cool.gifrespekt!

• freerider_swe

Medlem
    5 mars, 2004 vid 10:21

denna konf e ju full av kändisar!!!! cool.gif

• boman

Medlem
    5 mars, 2004 vid 10:29

Yes Crazy Gurra, the man for sure!

Jag gillar alla isklumpar som ligger i vattnet…
    Körde du med din Ice-slash titanium fena…..?

Nästa gång ska jag me… (och pimpla aborre 😉

• ola_p

Medlem
    5 mars, 2004 vid 10:54

cool… cool.gif
    Gött att se, lite härlig skandinavisk kallsurf…

• styret

Medlem
    5 mars, 2004 vid 12:02

gött med dom tyska kommetarerna under också. hehe

• semivaken

Medlem
    5 mars, 2004 vid 13:13

f*n va trevligt… jag kanske ska satsa på ett jobb som vintersurf-fotograf hehe =) då blev det ju helt klart värt faran du utsatte dig för, haha. Inte en chans att jag hade gått ut i det där, utan en 3,0, torrdräkt och hjälm med visir… Snö kan va j*vligt hård när det kommer flygande i 20 m/s

• nordgren

Medlem
    8 mars, 2004 vid 08:16

Respect! cool.gif

• putte

Medlem
    8 mars, 2004 vid 14:16

Iskallt…

• anonym-anvandare

Medlem
    8 mars, 2004 vid 20:11

Knasboll…när har du tid att skriva autografer?

• teabag

Medlem
    8 mars, 2004 vid 22:00

Det här var verkligen supercool…

Även jag läste inläggen och man kan ju bara undra. Är många internetsurfare över världen helt borta ? Hur i hela friden kan man koppla ihop den här seglingen med HOMO-snack ?

Jag hajar det bara inte.

Inte för att jag eftersöker ett svar men ändå. Är det inte konstigt?

Över prestationen är det bara att säga grattis att sen få det på bild också. Suveränt !!

• smurff

Medlem
    8 mars, 2004 vid 23:27

Bra jobbat! cool.gif Men jag fattar inte att du/ni gör det. Jag blir stel i nacken bara av att kolla på det. Jag vill ha åtminståne ha något varamare än mitt kylskåp innan jag ger mig ut på vattnet. Vill inte direkt få reumatism i förväg sparar det till när jag är 80 bast. Nä, jag är med på snowboard och skidor och sånt vid denna årstid. Inte hacka upp en vak för att surfa lite grin.gif Men all cred och respekt till er som klarar att gå över sånna här mentala spärrar. det finns deicer att köpa på Statoil om du vill få av händerna från bomen smirk.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA