Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › HAHA, jag kom med.
-
HAHA, jag kom med.
Publicerad av gurra1978 på 5 mars, 2004 vid 10:07http://www.stehsegelrevue.com/pod/20040305005101/
Man behöver inte vara proffs för att komma med på pic of the day, bara lite galen
smurff svarade 21 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
RAMBOS_RETURN
Gäst5 mars, 2004 vid 10:09Fan va ball..Gurra, you are the man
respekt!
-
Yes Crazy Gurra, the man for sure!
Jag gillar alla isklumpar som ligger i vattnet…
Körde du med din Ice-slash titanium fena…..?Nästa gång ska jag me… (och pimpla aborre
-
f*n va trevligt… jag kanske ska satsa på ett jobb som vintersurf-fotograf hehe =) då blev det ju helt klart värt faran du utsatte dig för, haha. Inte en chans att jag hade gått ut i det där, utan en 3,0, torrdräkt och hjälm med visir… Snö kan va j*vligt hård när det kommer flygande i 20 m/s
-
Det här var verkligen supercool…
Även jag läste inläggen och man kan ju bara undra. Är många internetsurfare över världen helt borta ? Hur i hela friden kan man koppla ihop den här seglingen med HOMO-snack ?
Jag hajar det bara inte.
Inte för att jag eftersöker ett svar men ändå. Är det inte konstigt?
Över prestationen är det bara att säga grattis att sen få det på bild också. Suveränt !!
-
Bra jobbat!
Men jag fattar inte att du/ni gör det. Jag blir stel i nacken bara av att kolla på det. Jag vill ha åtminståne ha något varamare än mitt kylskåp innan jag ger mig ut på vattnet. Vill inte direkt få reumatism i förväg sparar det till när jag är 80 bast. Nä, jag är med på snowboard och skidor och sånt vid denna årstid. Inte hacka upp en vak för att surfa lite
Men all cred och respekt till er som klarar att gå över sånna här mentala spärrar. det finns deicer att köpa på Statoil om du vill få av händerna från bomen
Logga in för att svara.