Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › haha you guys have to see this…
-
Den där flytande mojen ger avgaser ifrån sig så den lär vara en flyyytande motordriven pump som skickar en satans massa vatten igenom slangen och nee genom munstyckena.
-
Cool pryl. Var det bara jag som fick värsta ”oj-vad-man-skulle-kunna-ha-kul-med-den-där-prylen-i-sommar-vid-ölhaket-Flyt-i-Stockholm”. En liten lätt flyby /flyover alla slipsnissar som sitter där med en bira eller Stolli i näven hade ju varit klart kul kameramaterial. 😀 😀
Tur att jag är en sådan snäll och ömsint person att jag aldrig skulle sätta en sådan djävulsk plan i verket. :smirk:
/Kaj
-
@sourra 528086 wrote:
Kanske skulle ha skrivit i rött.
Ja, det är min autism som ger sig till känna igen. Det är skönt att det finns röd text på steffo, ni kan ju tänka er hur jag har det i verkligheten…
Undrar hur ornitologerna ställer sig till en sån pryl??
-
En mille så är lavemangmaskinen din Ulla.
-
vaffan skojar dom???
99000 euros??
lägg av…då köper jag hällre en vattenskooter och sätter 3 meter länga hydroliftvingar på den…
way out of line -
Men vad fan han sitter ju fast? Helt meningslöst. Kan ju lika gärna binda fast ett snöre i ett träd och hänga ifrån det.
Logga in för att svara.