Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing haha you guys have to see this…

• sourra

Medlem
    30 januari, 2009 vid 21:42

Den där flytande mojen ger avgaser ifrån sig så den lär vara en flyyytande motordriven pump som skickar en satans massa vatten igenom slangen och nee genom munstyckena.

• roland

Medlem
    30 januari, 2009 vid 23:53

Han har moddat en jetski helt klart…..
    Bara för tarmen…..

• cortex

Medlem
    31 januari, 2009 vid 09:07

Cool pryl. Var det bara jag som fick värsta ”oj-vad-man-skulle-kunna-ha-kul-med-den-där-prylen-i-sommar-vid-ölhaket-Flyt-i-Stockholm”. En liten lätt flyby /flyover alla slipsnissar som sitter där med en bira eller Stolli i näven hade ju varit klart kul kameramaterial. 😀 😀

Tur att jag är en sådan snäll och ömsint person att jag aldrig skulle sätta en sådan djävulsk plan i verket. :smirk:

/Kaj

• blackadder

Medlem
    31 januari, 2009 vid 09:27

@sourra 528086 wrote:

Kanske skulle ha skrivit i rött.

Ja, det är min autism som ger sig till känna igen. Det är skönt att det finns röd text på steffo, ni kan ju tänka er hur jag har det i verkligheten…

Undrar hur ornitologerna ställer sig till en sån pryl??

• sourra

Medlem
    21 februari, 2009 vid 21:53

http://www.jetlev.com/

En mille så är lavemangmaskinen din Ulla.

• skotten

Medlem
    21 februari, 2009 vid 23:32

there has gotta be a way to do this cheaper than that

• tomp89

Medlem
    22 februari, 2009 vid 11:48

vaffan skojar dom???
    99000 euros??
    lägg av…då köper jag hällre en vattenskooter och sätter 3 meter länga hydroliftvingar på den…
    way out of line

• christian12345

Medlem
    22 februari, 2009 vid 12:11

Men vad fan han sitter ju fast? Helt meningslöst. Kan ju lika gärna binda fast ett snöre i ett träd och hänga ifrån det.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing haha you guys have to see this…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.