Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Håhåhååå…
-
Håhåhååå…
Publicerad av diil på 11 juni, 2004 vid 10:37Söndag 14.00. HÅHÅHÅHÅÅHÅÅÅ!!!
anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 6 Medlemmar · 11 Svar -
11 Svar
-
satt just o tittade på dendär och kände detdär pirret som börjar byggas upp redan när man vet att vinden kommer
-
Nåt smart NV-ställe? Vore kul med lite koncentration och inte som vanligt 5 pers på 318 olika ställen…
/Mats -
Ja, nära stan brukar Lövsta + Görväln klara de flesta nordliga variationer tillsammans. Eller Sättra Gård kunde vara kul att prova ( http://www.junkshop.nu/gurra1978/Spots/Sattra%20Gard.htm ). Men eftersom det är helg kanske man ska dra sig ut till kusten någonstans. Förslag?
/Daniel
-
Salnö. vart åker du då? Är det vid hårkorset, eller finns det någon lämplig sandstrand någon annan stans?
-
Det tar ett bra tag att köra ut till Sättra gård, det är bilfärja på vägen. Den timme det tar från Brommaplan kan läggas på att ta sig ut till havet istället. Är man i närheten kan det nog vara riktigt bra, en stor fjärd utanför. Har bara surfat där en gång, men har varit där mycket.
-
Kör mot Grisslehamn via Norrtälje. Några mil efter Norrtälje tar man av åt höger mot Barnens ö. Du kör därefter över den södra bron till Väddö. Strax efter Barnens ö finner du en livsmedelsbutik och en bensinstation. Här svänger du vänster in på en grusväg som leder ner mot vattnet. Obs! Sista biten av grusvägen är privat väg. Kör försiktigt fram och lasta av för att därefter parkera bilen utefter den allmänna vägen.
-
Om prognosen håller i sig så åker jag upp till Väddö (Salnö) tidigt söndag morgon. Förmiddagen verkar bli bäst.
-
toppen!
jag hänger gärna på!har ni ngn mobil som jag kan nå er på?
070-603 33 53
peter -
Nån som funderar på att dra till Sticklinge, tar nog en chans och är där vid åtta, hoppas på att forecas prognos stämmer
Logga in för att svara.