Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hahahaha
-
Hahahaha
Publicerad av pepa på 30 mars, 2011 vid 15:48[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=EpWZ_-hNKKs&feature=player_embedded”]YouTube – Surfing Kickflip Winner for Volcom Contest Zoltan Torkos 10K[/ame]
pjoter svarade 13 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 19 Svar -
19 Svar
-
Redan sett för. Gammal. Du brukar väl själv kommentera sånt. (förlåt men jag var tvungen)
-
“Hahahaha” för att det var så sjuuuuuukt så det fick mig att skratta! Njae Nico inte ofta om det inte är en dubbelpost. Att jag sa det på Randall (antar att det var det du tänkte mest på :] ) var för att det var Nils som postade. Han brukar ha sån koll så var bara tvungen hehe.
-
Pepä;650918 wrote:“Hahahaha” för att det var så sjuuuuuukt så det fick mig att skratta! Njae Nico inte ofta om det inte är en dubbelpost. Att jag sa det på Randall (antar att det var det du tänkte mest på :] ) var för att det var Nils som postade. Han brukar ha sån koll så var bara tvungen hehe.
hahahhaha
men det var grymt! hade inte sett denna heller…
-
Nope hade inte sett den, ganska kyligt trick.
Vad heter en sån grej? -
Tufft. men tycker den är lite låg bara, inte så stor skillnad som den första för några år sen. Är ju bara på ett chopp i facet. Dom här hade varit riktigt feta om dom suttit!!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=o1XSihchLeM&NR=1″]YouTube – Josh Sleigh Kick Flips[/ame]
Rätt skön lirare, gillar det här shreddandet!
[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=0_Sy98okOLM&NR=1″]YouTube – The Rail Of Death[/ame]
-
Pjoter: Det är den första. Killen vann de 10 000 dollar som var utlysta för första kickflipen off the lip, dock diskuterades det hur mycket off the lip det var så en ny prissumma på 20 000 $ utlystes för en redig en.
-
Precis som du säger, denna vann för att den var första of the lip. Men för något/några år sen det låg en film här med en kille som inte gjorde den of the lip utan i vågen på ett chop.
Det jag menade var att den här tyckte jag inte heller var särskilt of the lip utan mer i vågen. Å eftersom det satts en ny prissumma så är jag väl inte direkt den enda som tyckte detta var lite halvdant.
Jämför mot snubben i min film, de där är ju of the lip på riktigt. -
Sen är det ju såklart sjukt grymt ändå, men att sätta en surfacepass är inte samma sak som att sätta en flat 3…..
-
Woho du jämför en kickflip på surfbräda med en surface pass, snyggt! ;]
-
Tycker den genomförda kickflipen nästan är snyggare än de pjotr postade. Den genomförda är riktigt clean ju, ser ut som en vanlig kickflip från en skateboard och inte sådär “late-flip med brädan lodrätt” som de ofta ser ut på wakeskate
-
hengo;651008 wrote:Tycker den genomförda kickflipen nästan är snyggare än de pjotr postade. Den genomförda är riktigt clean ju, ser ut som en vanlig kickflip från en skateboard och inte sådär “late-flip med brädan lodrätt” som de ofta ser ut på wakeskate
Håller med, dessutom verkade det i mina ögon som grabbhalvan aldrig satte flipparna ordentligt med tanke på bortklippningen innan landningen 😀
-
Det är volcom som delar ut cash för kickflippen eller? Kommer ihåg när de satte ut en sån tävling på 10k men det var fan ett bra tag sedan väl? äh jag vet inte.. Snubben som satte den men landade bakom vågen för några år sedan borde ha fått pengarna i alla fall.
Föresten, det ser så äckligt cleant ut.. är det kanske fake egentligen?
Logga in för att svara.