Senaste nytt › Forums › Övriga › Off Topic › Håkan Hellström
-
Håkan Hellström
Publicerad av getwet på 3 januari, 2006 vid 17:58Är det sant att Håkan Hellström ska lägga av??? Vore väl en välgärning för hela världen! Har jag väntat på nu i över tio år att han ska försvinna från musikbranschen, någon som vet om det går att radera allt han gjort?
stickan svarade 18 år, 10 månader sedan 12 Medlemmar · 18 Svar -
18 Svar
-
getwet wrote:Är det sant att Håkan Hellström ska lägga av??? Vore väl en välgärning för hela världen! Har jag väntat på nu i över tio år att han ska försvinna från musikbranschen, någon som vet om det går att radera allt han gjort?
Haha, det är väl bara 5 år sen han släppte sitt första egna. Ska vi gå 10 år tillbaka får vi radera Broder Daniel och Honey Is Cool vars medlemmar är också är ansvariga för The Plan, The Knife, mm dvs halva göteborgs musikhistoria 95-05 (andra hälften är Björn Olsson). Men man bör kanske ha varit student i Götet de senaste 10 åren för att uppskatta detta 😀
/adde
-
Ha ha det visste jag inte att du hade sån bra musik smak Adde 😀
Heja Håkan
-
adde wrote:Haha, det är väl bara 5 år sen han släppte sitt första egna. Ska vi gå 10 år tillbaka får vi radera Broder Daniel och Honey Is Cool vars medlemmar är också är ansvariga för The Plan, The Knife, mm dvs halva göteborgs musikhistoria 95-05 (andra hälften är Björn Olsson). Men man bör kanske ha varit student i Götet de senaste 10 åren för att uppskatta detta 😀
/adde
För ca tio år sedan, om inte kanske något år till blev jag plågsamt medveten om denna fullstädigt urusla musiker på ett större hak i Kalmar. Har för mig att det stod hans namn på reklamaffischen och inget annat. Ruggigt dåligt var det och om inte ännu värre numera, ta bort karln från all digital lagring tack!
Mig veterligen har det väl aldrig lanserats något sämre i Sverige, eller har det?
-
Jo det har lanserats en hel del skit som slår H.Hellström med hästlängder.
Günther och Mr Bombay var väl inget vidare heller? -
Sinclair wrote:Jo det har lanserats en hel del skit som slår H.Hellström med hästlängder.
Günther och Mr Bombay var väl inget vidare heller?
Dr.Bombay/Dr.McDoo är dansk! ¨
Håkan var ju med i 100 höjdare där han verkligen bevisade vilken totalidiot han är i någon intervju 🙂 -
_Alexander wrote:Dr.Bombay/Dr.McDoo är dansk!
Åhh fy fan, bara ett äkta fan kan ha denna informationen haha
-
Endy wrote:Åhh fy fan, bara ett äkta fan kan ha denna informationen haha
haha det vill du allt tro va 😉
ps. Günter kommer från malmö -
Sinclair wrote:Jo det har lanserats en hel del skit som slår H.Hellström med hästlängder.
Günther och Mr Bombay var väl inget vidare heller?Herr Ghunter har dock smaken att omge sig med vackra kvinnor. När det gäller Hellström borde det ske en retroaktiv abort och utplåna varenda spår av honom i musikväg, samt bomba det skivbolag som gav honom chansen att få släppa en enda ton på skiva.:grin:
-
Dr.Bombay/Dr.McDoo är dansk!
hur dansk han än må låta så bor även han i malmö.
-
Hmm, jag känner att jag måste gå in och försvara Håkan och Günter… Tänk er själva att kunna leva på att göra sån skit som dom gör! Stå och yla falskt om nån kaj i framstjärten (förlåt, menade “framsidan”) och göra stålar på det!!! Fan, hade jag vetat att det gick hem hos svenska folket hade jag släppt en skiva långt innan Håkan!
Jag vill inte på något sätt försvara det material dom släpper ifrån sig. Vissa kallar det musik, jag finner inte ord för att beskriva det.
Man får väl hoppas att det skivbolag som släpper skiten även ger ut bra musik, från andra artister…Och en sista önskan; att ryktet att Håkan ska flytta hem till månen stämmer!
/Fjant
-
alexasu wrote:hur dansk han än må låta så bor även han i malmö.
skåningar är danska -
Håkan Hellström är INTE en kass musiker
Han har bara en jävla otur så fort han öppnar käften =) -
asså, det är för jävligt att skivbolagen prackar på oss “artister” som håkan hellström när det finns så många unga talanger som håller mycket högre klass!
som de här grabbarna till exempel: http://www.allfunnyclips.com/mediafiles/91.wmv
de har allt. attidyedn, stilen, musikaliteten, you name it!
Logga in för att svara.