Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Håll I Hatten!

• jesper_b

Medlem
    26 oktober, 2006 vid 19:50

Fet hittelön till den som hittar mina 4 våtdräkter jag glömde sist på Torö (8 oktober). Handlar om 2 Guldräkter och 2 NP. Den blå-svarta 5,4,3mm Guldräkten var sprillans. Tror att allt låg i min svarta Windwingbag som jag sannolikt glömde brevid bussen i kurvan vid allmänningen/udden.

Jesper B

• swe-496

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 02:46

Styret……….
    Skit i besiktiningen o ta det en annan dag….Hur ofta blir det såna här förhållanden?

• styret

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 05:04

grejen är att jag får körförbud på skiten annars och vill kunna köra i helgen om vinden håller i sej. poliserna har blivit så jävla frenetiska här nu.
    behöver nog ändå ta lite paus mitt i så det känns lungt. kommer vara på vattnet vid 8 så 4 timmars segling sen paus och käka inne i stan så får man se om det har kommit nått vrid efter det.

• rookie

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 05:19

En historisk dag måste dokumenteras så glöm inte kameran! 😉

• Oregistrerad

Gäst
    27 oktober, 2006 vid 05:49

när åker folk till torö…..är ni redan där???????

Sticker vid 11.30 hade jag tänkt!
    /per

• dude

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 05:54

Åker själv halv tio, men de flesta polare har åtaganden på morgonnen och åker lite senare runt när du åker.

• Oregistrerad

Gäst
    27 oktober, 2006 vid 05:59

28 m/s vi Hallands väderö nu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bjornen

Medlem
    27 oktober, 2006 vid 17:28

Tycker ni att detta stämmer ?

http://www.smhi.se/images/gust_2612-2713.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

31 av 38 svar oktober 2006
Nu
Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA