Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hallå hösten !

• vivace282

Medlem
    8 november, 2011 vid 13:40

Hur är boss fenan? Är lite sugen på en sådan. Skulle vilja ha lite mer power med 12:an

• klang

Medlem
    8 november, 2011 vid 16:33
    vivace282;674984 wrote:
    Hur är boss fenan? Är lite sugen på en sådan. Skulle vilja ha lite mer power med 12:an

Har inte så stor erfarenhet av andra fenor, men jag gillar Boss fenan… fungerar fin fint med 12:an… fenan är väldigt stabil och förlåtande, inga spinouts eller nått sånt hittills med 12:an (en amatörs utlåtande…)

• mattias-j

Medlem
    8 november, 2011 vid 17:08

Ja, gott om vind är det ont om….det är ju vakum. Går ju knappt att andas :tongue:.
    Inte en Tramontana på 4-5 veckor nu, och Levanten i Tarifa lyser också med sin frånvaro. Börjar bli orolig för hälsan snart. Man får väl börja tugga antidepressiv medicin, ELLER(göteborgska)… Jag gillar den betoningen 😉
    Ska man behöva köpa en lagårdsvägg(Formula) som Klang gjort för att få plana lite….Fan vet snart….

• herr-pelegrin

Medlem
    8 november, 2011 vid 17:12

Det har varit riktigt illa i lätt fem helger i rad. Inte ens ett lättvindsbräda har dugt i dessa usla förhållanden i Stockholms södra skärgård.

• klang

Medlem
    8 november, 2011 vid 18:56

Kan inte minnas att det varit så mycket “OST” vindar på hösten… det brukar ju vara fett blås på NV???

• klang

Medlem
    8 november, 2011 vid 18:58
    Mattias J;674995 wrote:
    Ska man behöva köpa en lagårdsvägg(Formula) som Klang gjort för att få plana lite….Fan vet snart….

Ledsen att jag inte orkade längre… jag har svikit er… 😉

• mattias-j

Medlem
    8 november, 2011 vid 20:14

Nu såg jag din film Klang! :laugh: ser ju riktigt sjysst ut! Jaha, blir väl till att beställa stoooora segel också då 😉

• swe117

Medlem
    8 november, 2011 vid 21:15
    Klang;675007 wrote:
    Ledsen att jag inte orkade längre… jag har svikit er… 😉

Nej då, Klang! Vi vet att du snart sansat dig och kommer tillbaka med en 47cm bred bräda, eller åtminstone kompletterar ditt förråd med en sådan:wink:

• tobhed

Medlem
    8 november, 2011 vid 22:53

Sanningen är att Formulan är den enda hela bräda han äger för tillfälligt, eller hur Klang 😉

• klang

Medlem
    8 november, 2011 vid 23:44
    tobhed;675025 wrote:
    Sanningen är att Formulan är den enda hela bräda han äger för tillfälligt, eller hur Klang 😉

Hahaha… inget undgår dig Tobbe… 😀

• klang

Medlem
    8 november, 2011 vid 23:45
    SWE117;675015 wrote:
    Nej då, Klang! Vi vet att du snart sansat dig och kommer tillbaka med en 47cm bred bräda, eller åtminstone kompletterar ditt förråd med en sådan:wink:

Så är det nog… för eller senare så måste jag bara ha en CA47:a…

• mick

Medlem
    9 november, 2011 vid 07:35
  • seve1000

Medlem
    9 november, 2011 vid 10:45

Vad skall du köra på Karpathos nästa år Mick?

• mick

Medlem
    9 november, 2011 vid 16:29
    Seve1000;675044 wrote:
    Vad skall du köra på Karpathos nästa år Mick?

Dom här rackarna 😀

• klang

Medlem
    9 november, 2011 vid 18:12

Galet fina…

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hallå hösten !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.