Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › hallå hösten !
-
Hur är boss fenan? Är lite sugen på en sådan. Skulle vilja ha lite mer power med 12:an
-
vivace282;674984 wrote:Hur är boss fenan? Är lite sugen på en sådan. Skulle vilja ha lite mer power med 12:an
Har inte så stor erfarenhet av andra fenor, men jag gillar Boss fenan… fungerar fin fint med 12:an… fenan är väldigt stabil och förlåtande, inga spinouts eller nått sånt hittills med 12:an (en amatörs utlåtande…)
-
Ja, gott om vind är det ont om….det är ju vakum. Går ju knappt att andas :tongue:.
Inte en Tramontana på 4-5 veckor nu, och Levanten i Tarifa lyser också med sin frånvaro. Börjar bli orolig för hälsan snart. Man får väl börja tugga antidepressiv medicin, ELLER(göteborgska)… Jag gillar den betoningen 😉
Ska man behöva köpa en lagårdsvägg(Formula) som Klang gjort för att få plana lite….Fan vet snart…. -
Det har varit riktigt illa i lätt fem helger i rad. Inte ens ett lättvindsbräda har dugt i dessa usla förhållanden i Stockholms södra skärgård.
-
Kan inte minnas att det varit så mycket “OST” vindar på hösten… det brukar ju vara fett blås på NV???
-
Mattias J;674995 wrote:Ska man behöva köpa en lagårdsvägg(Formula) som Klang gjort för att få plana lite….Fan vet snart….
Ledsen att jag inte orkade längre… jag har svikit er… 😉
-
Nu såg jag din film Klang! :laugh: ser ju riktigt sjysst ut! Jaha, blir väl till att beställa stoooora segel också då 😉
-
Klang;675007 wrote:Ledsen att jag inte orkade längre… jag har svikit er… 😉
Nej då, Klang! Vi vet att du snart sansat dig och kommer tillbaka med en 47cm bred bräda, eller åtminstone kompletterar ditt förråd med en sådan:wink:
-
Sanningen är att Formulan är den enda hela bräda han äger för tillfälligt, eller hur Klang 😉
-
tobhed;675025 wrote:Sanningen är att Formulan är den enda hela bräda han äger för tillfälligt, eller hur Klang 😉
Hahaha… inget undgår dig Tobbe… 😀
-
SWE117;675015 wrote:Nej då, Klang! Vi vet att du snart sansat dig och kommer tillbaka med en 47cm bred bräda, eller åtminstone kompletterar ditt förråd med en sådan:wink:
Så är det nog… för eller senare så måste jag bara ha en CA47:a…
-
-
Seve1000;675044 wrote:Vad skall du köra på Karpathos nästa år Mick?
Dom här rackarna 😀
Logga in för att svara.