Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hallå hösten !

• lasse-n

Medlem
    9 november, 2011 vid 19:26

Mega läckra ! :blush:

• faster

Medlem
    10 november, 2011 vid 09:45

Förstår att du blev impad av Dirks framfart på Karpathos, blir säkert kanon.

• seve1000

Medlem
    10 november, 2011 vid 18:33
    Mick;675055 wrote:
    Dom här rackarna 😀

Misstänkte det, nice!

• mick

Medlem
    10 november, 2011 vid 19:08
    faster;675079 wrote:

Ja, det och att jag tycker mina slalomFalcons är så grymt sköna.

• vivace282

Medlem
    11 november, 2011 vid 10:06

Tack för infon angående boss. Funderar på en 72:a, funkar det att köra 11:an med 74 fenan?

• klang

Medlem
    11 november, 2011 vid 18:46
    vivace282;675157 wrote:
    Tack för infon angående boss. Funderar på en 72:a, funkar det att köra 11:an med 74 fenan?

Säkerligen, tänkte köra alla mina segel på 74:an (8, 10, 12)

• andersbq

Medlem
    13 november, 2011 vid 09:41
    faster;675079 wrote:

Dock så har Dirk en fantastisk teknik som är svår att uppnå, kolla på skillnaden här: [ame=”http://vimeo.com/31539465″]Anders Björkqvist on Vimeo[/ame]

• stefanlindmark

Medlem
    16 november, 2011 vid 00:22
    Herr Pelegrin;674996 wrote:
    Det har varit riktigt illa i lätt fem helger i rad. Inte ens ett lättvindsbräda har dugt i dessa usla förhållanden i Stockholms södra skärgård.

Nej, så vådligt dåligt har det väl ändå inte varit, men relativt sett har det varit en svag avslutning på oktober.

Tittar jag i träningsdagboken har jag sedan vecka 13 fått surfa varje vecka utom 3 st. En av dem var midsommarveckan då jag var bortrest inomlands och de andra två var faktisk just helgerna 29-30 okt och 5-6 november.

Räknat jag från första maj till näst sista helgen i oktober blir det 59 dagar med surf av 182 möjliga dagar, eller 32% av dagarna ute på vattnet. Heltidsarbete utan skolk. Inte alla dagar har väl varit 100% kvalitet, men ändå… Formula är inte dumt för innerskärgårdsfolk!

Förra året blev sista åkturen den 20 november. Vi får se hur året slutar!

• lasso

Medlem
    16 november, 2011 vid 09:53

StefanLindmark, det är imponerande mycket Surf faktiskt! Lars

• herr-pelegrin

Medlem
    16 november, 2011 vid 11:44

Stefan – Grattis till alla åkdagar med Formulan! Det är säkert det ultimata i skärgården. I södra skärgården har jag verkligen försökt vara “på” om det skulle bralla under helgerna men jag har faktiskt upplevt det som katastrofalt dåligt och har svårt att tänka mig att det kan bli sämre. Då kör jag inte med 10-12:or utan 7.5 och ett gammalt Gastra GTX på 9.0 o JP SLW o Isonic 127. Det har inte dragit på mer än ett par, tre-fyra, max 5 fem meter i sekunden. De gånger jag ändå testat har det bara blivit kort tid i planing. Nu får vi istället hoppas på en bra 4-medars vinter med glansis utan snö.

• surfan

Medlem
    16 november, 2011 vid 12:01

Ja Har 60 dagar hitills :):) i år! Och seglar ej formula:):)

• swe117

Medlem
    16 november, 2011 vid 13:53

Och jag har drygt 50 dagar hittils i år 🙂 🙂

• billie

Medlem
    16 november, 2011 vid 14:55

Jag kom bara upp i 97 dagar

• jester

Medlem
    16 november, 2011 vid 15:48

Och jag kom upp i 7… Kanske några till som jag inte reggat

• seve1000

Medlem
    16 november, 2011 vid 16:56

Jag har 50 session på GP3s. Bara att öka nästa år;-)

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hallå hösten !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.