Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hallå hösten !

• andersbq

Medlem
    16 november, 2011 vid 18:26

Det ser ju ut som vi haft ett bra år trots allt:

• swe117

Medlem
    16 november, 2011 vid 19:05

Mackee har fått ihop en skaplig sträcka 😉

• marden

Medlem
    25 november, 2011 vid 15:52

HALLÅ HÖSTEN !!! hoppas du kommer snart med en go storm..
    denna tråd spårade ut fullständigt som vind klagotråd o kom att handla om furmula och att året varit gått nog…
    men om nu inte moderatorn klarar att radera alla positiva inlägg itråden får jag väl gratta klangen till 30kn med formulan (jag visste inte dom var till för speed iofs ;))

• mattias-j

Medlem
    25 november, 2011 vid 16:11

Ja, det blev ju OT men coolt av Klangen att inhandla en Formula och sen tvåla dit eliten efter några veckors segling. Såg nog att du klättrat om alla i Sverige på den där väggen du seglar på, coolt!! Nu kommer du få Richardsson flåsande i nacken…:laugh:
    Han verkar ju inte ha postat något ännu, fast jag vet att han lunchseglar nästan varje dag på någon sjö i Mid Evil Småland(Växjö)…

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing hallå hösten !

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.