Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Håller denna prognos för Haga i helgen då lär det seglas i 40 knopsvallen!!!!

• speedkenta

Medlem
    2 oktober, 2009 vid 13:49
    Bjornen;580301 wrote:
    Det verkar som det kommer att gå ner på lördag eftermiddag och framåt.
    kungsholmsfort.png
    oskarshamn.png

//Björn

Idag var det 40 över normalt kollade mätaren som finns i hamnen.
    Sen beror det lite på vinden och riktning också
    Men ni ser ju vatten kanten på webbcam också
    Stenarna som det pratades om ser du bara lite på av den översta

• marden

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 17:58

samma här
    rapporter ,rapporter tack.

• glader

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 19:01

Kom du inte iväg?

• marden

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 19:30

inte än men “snart” åker vi

• kinetic

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 20:49

Jag dyker nog oxå upp kring 12-tiden…Min gissning är att det kommer kvitta vilket segel man tar, allt kommer vara för stort:grin:. Hoppas bara det blir någorlunda platt i ankdammen…Seglade i Habo idag o det var allt utom platt, men mäktade med 34.4 som bästa 10 sek iaf, vilket jag är mycket nöjd med, är ju bara 0.6 knop från min bästa 10 sek, men då satt i platta förhållanden… Har ja tur så lär alla mina PB:n ryka all världens väg imorgon, men min gissning är att det inte kommer bli så pga för mycket vind för mig:grin:

• kapten-k

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 20:56

Tjo! 34.4 idag i habo är riktigt bra, Det var rätt ordentligt choppigt. Jag var ute en sväng med 6.0 men hittade inte riktigt gasen.

• jester

Medlem
    3 oktober, 2009 vid 21:07

Ser väl ut o bli extremt högt vattenstånd i hela Sverige imorron.. Mao lär inte Ankdammsrevet ligga över vatten imorgon heller…

• bjornen

Medlem
    7 oktober, 2009 vid 19:08

Går det segla inne i ankdammen på N-NV eller är det utsidan som gäller ?

//Björn

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Håller denna prognos för Haga i helgen då lär det seglas i 40 knopsvallen!!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.