Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Håller det om man fäster båda främre linorna i ???
-
Håller det om man fäster båda främre linorna i ???
Publicerad av anonym-anvandare på 13 mars, 2005 vid 11:02Ja
Hur mycket håller den korta mitten stumplinan som man fäster de främre linorna i???Håller det om man fäster båda främre linorna i samma kort stump???
Jag har en X4
anonym-anvandare svarade 20 år sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Jag ska trä igenom en 5 lina i den lilla metall ringen där den röda bollen är. ska gör om bomen så att det blir som en shift bom.
Den lilla linstumpen som är brevid metall ringen ser ut att hålla för ganska mycket.
Någom som har provat detta? -
jag fattar inte alls vad han menar… främre linorna o samma ”korta stump”? eller vafan då? Är det jag som är trög?
-
hahahhahaha, helt sjukt va krånglet de låter, fäst inte båda styrlinorna i samma tamp, tror inte att de funkar..
-
Svar till:
Ja
Hur mycket håller den korta mitten stumplinan som man fäster de främre linorna i???Håller det om man fäster båda främre linorna i samma kort stump???
Jag har en X4
[/ QUOTE ]
om du inte skamtar se till att nagon som kan litta om kites hjalper dig…
-
Är det bara jag som ställer märkliga frågor med signatur, de flesta andra gör det visst utan att logga in?
-
Svar till:
Ja
Jag har en X4
[/ QUOTE ]
Vet vad du menar, jag är helt övertygad om att den håller, men om det skulle bli nötning av någon anledning så är det rätt trist om båda framlinorna släpper samtidigt… -
Tjohoo någon som fattar vad man menar!
jag ska prova det. Den är ju rätt så tjock den lilla linan.
Logga in för att svara.