• walle

Medlem
    3 april, 2005 vid 18:49

Svar till:

Nan fran LKPG som vill hanga pa till Hallmare imorn?

Kan du komma loss petter?

[/ QUOTE ]

Måndag eftermiddag: Syd, 6-10 m/s.
    Sannolikhet 10 m/s*: 30%

och resten av veckan:
    Tis: Mellan väst och sydväst, 6-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.
    Ons: Mellan väst och sydväst, 6-10 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.
    Tor: Mellan syd och sydväst, 8-12 m/s Dygnets högsta vindhastighet 12 m/s.

Frågan e bara vilken dag jag ska köra, kan bara komma loss en eftermiddag frown.gif …men man hinner ju åka lite efter jobbet i alla fall.

• mrmille

Medlem
    3 april, 2005 vid 18:52

Jo, det är nog värt resan till hallmare, är övertygad om det. Ska se till att åka dit lite oftare på helgerna.

Men det är ju det där med att överge “secret-motala-badjävel-spot” och “secret-camping-spot”.

• coffer

Medlem
    3 april, 2005 vid 20:29

Kollade Varat i efterm.

Det ligger is fortfranadne en bit ut.
    Tar nån/några dar innan d försvinner.
    Det va precis så tjockt att d inte gick att gå på den.

Så imorn e ingen idé. Tisdag möjligtvis.

• mrmille

Medlem
    3 april, 2005 vid 20:59

Det finns ju klart bättre spots runt vadstena trakten än varamon egentligen. Kollade med koan som informerade om fyra-fem andra spots som dessutom har mer tollerant vindriktning än secret-motala-badjävel-spoten. Kanske någe att kika på!

• coffer

Medlem
    3 april, 2005 vid 21:50

Du får mer än gärna informera mig om de spotsen som e så bra!

Jag har en egen liten secret spot ut mot lemunda.
    Mitt inne i skogen, stranden är mkt smalare och det är skog precis intill, o d kryllar av myror om d inte blåser tillräkligt.
    Men det kommer in mkt mer vind där än i varamon, uddarna på vardera sida går inte ut alls lika långt,
    så d går att köra i mer sydlig vind o i mer nordlig vind än varat!
    Annars påminner det ganksa mkt om varat, lika fin sand och grunt. ska utforska stället lite mer i sommar!

• mrmille

Medlem
    3 april, 2005 vid 23:59

hakar gärna på!

• guran

Medlem
    4 april, 2005 vid 09:27

Har varit där o rekat men blev utskälld av några locals för att jag nästan kört över en av deras jävla hönor som gick över hela vägen.

• guran

Medlem
    4 april, 2005 vid 09:28

Lgger det is uppe vid Lemunda?

• stebe

Medlem
    4 april, 2005 vid 09:30

Svar till:

Har varit där o rekat men blev utskälld av några locals för att jag nästan kört över en av deras jävla hönor som gick över hela vägen.

[/ QUOTE ]
    Ha ha laugh.gif

E inte du pa forelasning?

• coffer

Medlem
    4 april, 2005 vid 10:01

Svar till:

[/ QUOTE ]
    Haha, vart var du nånstans?
    Det är ganska så stort ställe, finns endel stränder.

Svar till:

Lgger det is uppe vid Lemunda?

[/ QUOTE ]
    Inte en aning, kan kolla upp det imorn kanske, har faktiskt inte tänkt så långt,
    d e möjligt att d kanske går att köra där.

• stebe

Medlem
    4 april, 2005 vid 10:28

Faan, finns det inget stalle som funkar vid syd i Vattern 9m/s pa Visingso nu!!!!

4.5m/s i Hallmare smirk.gif

• oaxen

Medlem
    4 april, 2005 vid 16:27

Snacka om att gå över isen för att hämta vatten. Roxen kommer bjuda på plattvatten som heter duga imorgon. Visserligen får man knalla några hundra meter ut till öppet vatten, men vadå det blir ju mer tid på vattnet! ; )

• walle

Medlem
    5 april, 2005 vid 03:38

Svar till:

Snacka om att gå över isen för att hämta vatten. Roxen kommer bjuda på plattvatten som heter duga imorgon. Visserligen får man knalla några hundra meter ut till öppet vatten, men vadå det blir ju mer tid på vattnet! ; )

[/ QUOTE ]
    Kan bara hålla med, varför åker ni til det där jevla skit varamon när ni har Roxen!?
    jevligt mycket bättre vind på Roxen, fast ni kanske gillar att gå och glänsa på beachen wink.gif

(…det blåste runt 7m/s hela eftermiddagen/kvällen i Hallmare i går! tyvärr 1-2m/s för lite)

• stebe

Medlem
    5 april, 2005 vid 05:20

Idag skall vi till “La playa escondida” cool.gif, den nya FEEEETA spoten shocked.gif

• guran

Medlem
    5 april, 2005 vid 08:09

jepp, snart bär det av!

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.