Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Hällre Crossbow än Foil
-
Svar till:
Säger jag, pest eller kolera
[/ QUOTE ]
Tackar för uppmärsamheten!
/Surfers Paradise
-
Har varit tvingad att spendera en hel del tid i Stockholm det senaste året ….. så jag förstår att 08orna måste få utlopp för sin frustration här på Steffo och ge sig på er Skåningar som kan pumpa upp kiten var fan som helst och bara dra ut poooo vannet
HÄR FINNS FÖR FAN INTE EN ENDA RIKTIG SPOT som är i närheten med de sämsta i Skåne….En Stockholmare skulle t.o.m. med klassa inre hamnen i Malmö som en av de bättre
……Fast jag måste hålla med Arnold om att Tarifa är nice
…..fast bara för den saken behöver man INTE ge sig på folk huruvida de har råd att resa eller hur man transporterar sig…..hmmmm….säger inte direkt något om hur duktig kitesurfare man är… Jag har RÅD att resa som fan, köper en massa nya kite prylar varje år…men står mest och tittar på nere i Sotavento…..när det är WC….Jag är urkass kitesurfare….men jag tycker att det är JÄVLIGT KUL!!!
-
Haha rambo!
Detta tolkar jag som att det egentligen inte är FOIL:s du har något emot.. Bara dåliga kites..Detta skulle i sånt fall betyda att den dagen du testar en foil som du gillar bättre än din LEI så byter du? För du testar väll innan du snackar ner en kite?
Hela världen är upp och ner idag!
-
Rumboo har köpt en foil och sitter nu hemma och syr på en egen. Såg honom idag köpa innerslang så det blir en ny kite med LEI
-
Svar till:
Tyckte du lät rätt positiv när du stog på stranden med Crossbown i handen. koolt det rimmar.
[/ QUOTE ]
Det är enkelt Rambo är negativ för BH-kites har ingen designer för kites längre, han har ju dragit till Best. Så BH klarar inte av att göra en Crossbown kite, de är för svårt.
-
Hey, dra inte alla stockholmare över en kant. Många av oss ställer ju upp broderligt när vi ska upp till kamp mot fågelskådare och andra.
Jag är ju iofs från norrland.Äh, glöm det. Stockholmare är rätt mög. Världens största klubb för inbördes beundran.. Fast det är ju Steffo också iofs, en klubb för inbördes beundran utan vidare förankring i verkligheten..
Å andra sidan är ju mr Steffo från Stockholm Solna..Möög
-
Ja visste att det skulle bli låda här
Men va fan kom igen! så jevla farligt var väl inte inlägget?
Ok jag ville provocera lite, å folk högg på kroken direkt…
Rätt kul faktiskt. -
Du har ju inte skrivit vad sossesnöre är. Eller har jag missat det helt??
Ne, nu skall jag kira en bulle och dra till city och tjacka en kite. -
Svar till:
Hey, dra inte alla stockholmare över en kant.
…[/ QUOTE ]
äh, schärrp dig chriiisster! du ärr meed oss nu, det veet du väl. vi ska inte beblanda oss meed de där medelklassarna ute på landsbygden..
o troppan har bästa stranden i europa… alla e där, alla som är nåt i alla fall… madde e där
/davhid
-
Svar till:
Hey, dra inte alla stockholmare över en kant.
[/ QUOTE ]
JO! Precis ALLA stockholmare e skadade…. tittar snett på en gör dom också!
-
Jag har bott i Stockholm i 28 år och vindsurfat i 24 år.
Och eftersom det va så dåliga möjligheter att vindsurfa så bestämde jag mig för att flytta till Göteborg. De va faktiskt pga mer vind och större vågor.Ett av de bättre besluten jag har fattat utifrån surfperspektiv.
Men jag tycker att Stockholmare är bra, men det är lite öppnare klimat i Göteborg. Fast när man kom ner fick man höra ett och annat och att man kom från sthlm. Men nu är det soft. Och mer surf blir det.
Men nu är det bara kite för min del.
Peter
Logga in för att svara.