• eldgris

Medlem
    29 juli, 2010 vid 13:17

Har bara varit i Halmstad en gång tidigare, men imorgon får det nog bli en runda dit igen. Var kör man imorgon, Dogge, Ringenäs Vilshärad?

• bananen

Medlem
    29 juli, 2010 vid 15:32

Rullar in efter lunch!

• aronh

Medlem
    29 juli, 2010 vid 17:00

Tänkte också ta mig en tur till Vilshärad imorgon. Någon som vill va med och dela bensin från Höganäs, Ängelholm eller på vägen så hojta till.

• johan_gbg

Medlem
    29 juli, 2010 vid 20:28

Ser göttit ut!

• emilvikingstrand

Medlem
    29 juli, 2010 vid 20:51

imorgon kör man vilshärad tror jag. jag är där från 0815

• surfslusken

Medlem
    29 juli, 2010 vid 22:07
    Emil_H;622964 wrote:
    Okey nu är det vind igen! Kanske dags för en åktur till Vilshärad. Vilka ska segla där imorgon?

/E

Jasså, bjuder junior upp till dans i Vilshärad imorrn? Då får man väl ta o kamma muschen, polera upp stepp dojjorna o kliva in på banan me Flikkorna!

• manno

Medlem
    29 juli, 2010 vid 23:22
    surfslusken;623075 wrote:
    Jasså, bjuder junior upp till dans i Vilshärad imorrn? Då får man väl ta o kamma muschen, polera upp stepp dojjorna o kliva in på banan me Flikkorna!

jävla flikkjunior!! imorn är det ståtliga män, raka fenor och bukiga segel som gäller i vilshärad!

• r_k

Medlem
    30 juli, 2010 vid 17:34

Vad tror ni om morgondagen? Värt att åka ner?

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.