Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmstad eller Varberg seglare??

• Halmstad eller Varberg seglare??

Publicerad av kelvinsnr01 på 20 augusti, 2001 vid 22:58

JAg skulle vilja veta om de bästa seglarna finns i Halmstad eller i Varberg!! Finns det några som laddar fett i Halmstad???
    Eller i Varberg, berätta!!!!!!
    Väntar tålmodigt på svar från er därute

anonym-anvandare svarade 23 år, 8 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 08:46

De bästa seglarna hittar du definitivt i Skåne (Skanör/Falsterbo)!

• aerial-arnie

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 14:30

och dem allra bästa seglare från skåne vet att halmstad är bästa som finns när det blåser s-sv kulning! Man behöver inte åka till varberg med nv 15, då funker ängelholm lika bra

holländare, som har blivit local på lomma stranden, kallat oftast för den ”snurrande” holländare

• anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2001 vid 23:30

Jag tror att det är i Halmstad som de most radical boys and girls are riping!! Har jag fel? jag var där en torsdag för inte så länge sedan! Då såg jag riktigt feta framåt av en person. och bra pushloops av en annan!!!!!!!!!!!
    Vet ju inte om dom är från Halmstad men dom segla där i alla och ripade hårdare än någon annan i Varberg som jag sett!!!!!!!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2001 vid 07:49

Baahh! Lite mesig diskusion va. Jag har aldrig hört(på konfen) nån Vbg seglare uttala sig. Däremot massor av Halmstabor……….och Skauningar!

// ingen Local

• anonym-anvandare

Medlem
    22 augusti, 2001 vid 09:48

Jag trodde Gävlesurfarna var bäst (ja, ja, kanske inte på vattnet, men absolut på kvällstid)

//Mac

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Halmstad eller Varberg seglare??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.