Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad Lördag

• Halmstad Lördag

Publicerad av gurra_g på 22 mars, 2007 vid 21:55

Någon som e sugen på surf på Lördag kanske kan fungera här i halmstad eller en tripp till ostkusten/öland?

jonaish svarade 18 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 17 Svar
  • 17 Svar
  • yann

Medlem
    22 mars, 2007 vid 22:35

Vilket spot funkar i Halmstad på NO-O? Finns det något bra spot så att det är värt att köra ner från Gbg? Draget är ju inte så himla skoj…

• nic

Medlem
    22 mars, 2007 vid 22:40

@Yann 371789 wrote:

Vilket spot funkar i Halmstad på NO-O? Finns det något bra spot så att det är värt att köra ner från Gbg? Draget är ju inte så himla skoj…

Lundåkra i ost på lördag om WG har rätt?

nic

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 10:38

Jag tänkte prova någon av dessa ställen… Har aldrig kört där men ser ju ut som att det skulle gå bra… Om ingen annan e på så drar jag också till Lundåkra på lördag…

• henkeman70

Medlem
    23 mars, 2007 vid 14:24

@Gurra_g 371841 wrote:

Jag tänkte prova någon av dessa ställen… Har aldrig kört där men ser ju ut som att det skulle gå bra… Om ingen annan e på så drar jag också till Lundåkra på lördag…

Har ngn kört här? Ser ju helt OK ut.

Vart ligger Lundåkra?

• samhansson

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:05

det är skit i Ost till SydOst tycker jag iaf. Byigt samt att det ligger endel småsten vid den vänstra plutten. Sattsa på lundåkra eller Åhus.

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:19

Sam eller någon annan från Halmstad trakten som vill samåka i morgon? Lundåkra eller åhus…

Det är nog bättre i vind vid Åhus, vänster om bryggan e rätt najs spot också… Men helt klart varmare i vattnet i Lundåkra så…

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:21

@henkeman70 371888 wrote:

Har ngn kört här? Ser ju helt OK ut.

Vart ligger Lundåkra?

De ligger i Landskrona vid småbåtshamnen…

• samhansson

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:24

Vill gärna till GisLOVE, landskrona är platt men nära

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:32

Ser ju ut som de ska blåsa rätt bra där 11-13ms… men fan de kommer vara snorkallt i vattnet där väll? hmm fan hur ska man göra…?

• laina

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:40

Vita bandet är okej på O, men inte NO.

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 15:46

Jag är mest sugen på Åhus fungerar ju skit bra i o-no är ju inte alls så mycket längre än till lundåkra men säkert bättre vind…

• gasen

Medlem
    23 mars, 2007 vid 16:04

skit också, ska jobba 11-15 så då blir det lite sent om man ska köra massa. Är det ingen som vet något ställe som fungerar vid NO-O? Har kört en gång ute vid grötvik, men det var ingen höjdare.

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 18:44

Det blir lundåkra i morgon för mig efter som ingen värkar vilja hänga på till Åhus… Tänkte köra vid 10 tiden från halmstad någon som vill samåka o dela bensin?

• nicke-l

Medlem
    23 mars, 2007 vid 18:52

varför inte gislöv? jag tror de blir där för vår del iaf

• gurra_g

Medlem
    23 mars, 2007 vid 18:58

De e så långt o känns inte som det blir så bra vågor på så kort tid med vind eller? O så e det väll skitkallt i vattnet o strömt…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Halmstad Lördag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.