Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Halmstad Lördag
-
Halmstad Lördag
Publicerad av gurra_g på 22 mars, 2007 vid 21:55Någon som e sugen på surf på Lördag kanske kan fungera här i halmstad eller en tripp till ostkusten/öland?
jonaish svarade 18 år, 1 månad sedan 9 Medlemmar · 17 Svar -
17 Svar
-
Vilket spot funkar i Halmstad på NO-O? Finns det något bra spot så att det är värt att köra ner från Gbg? Draget är ju inte så himla skoj…
-
Jag tänkte prova någon av dessa ställen… Har aldrig kört där men ser ju ut som att det skulle gå bra… Om ingen annan e på så drar jag också till Lundåkra på lördag…
-
@Gurra_g 371841 wrote:
Jag tänkte prova någon av dessa ställen… Har aldrig kört där men ser ju ut som att det skulle gå bra… Om ingen annan e på så drar jag också till Lundåkra på lördag…
Har ngn kört här? Ser ju helt OK ut.
Vart ligger Lundåkra?
-
det är skit i Ost till SydOst tycker jag iaf. Byigt samt att det ligger endel småsten vid den vänstra plutten. Sattsa på lundåkra eller Åhus.
-
Sam eller någon annan från Halmstad trakten som vill samåka i morgon? Lundåkra eller åhus…
Det är nog bättre i vind vid Åhus, vänster om bryggan e rätt najs spot också… Men helt klart varmare i vattnet i Lundåkra så…
-
@henkeman70 371888 wrote:
Har ngn kört här? Ser ju helt OK ut.
Vart ligger Lundåkra?
De ligger i Landskrona vid småbåtshamnen…
-
Ser ju ut som de ska blåsa rätt bra där 11-13ms… men fan de kommer vara snorkallt i vattnet där väll? hmm fan hur ska man göra…?
-
Jag är mest sugen på Åhus fungerar ju skit bra i o-no är ju inte alls så mycket längre än till lundåkra men säkert bättre vind…
-
skit också, ska jobba 11-15 så då blir det lite sent om man ska köra massa. Är det ingen som vet något ställe som fungerar vid NO-O? Har kört en gång ute vid grötvik, men det var ingen höjdare.
-
Det blir lundåkra i morgon för mig efter som ingen värkar vilja hänga på till Åhus… Tänkte köra vid 10 tiden från halmstad någon som vill samåka o dela bensin?
-
De e så långt o känns inte som det blir så bra vågor på så kort tid med vind eller? O så e det väll skitkallt i vattnet o strömt…
Logga in för att svara.